جابه‌جایی بیش از یک میلیون و ۸۰۰ هزار مسافر از سیستان و بلوچستان

معاون حمل‌ونقل اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان از جابه‌جایی یک میلیون و ۸۳۷ هزار و ۱۲۶ نفر مسافر توسط ۱۴۲ هزار و ۵۰۹ ناوگان حمل و نقل مسافری عمومی طی ۷ ماهه گذشته امسال خبر داد.

 تیمور باقری بیان کرد: این میزان رشد ۱۰ درصدی در تعداد مسافر و افزایش ۶ درصدی در تعداد سفر نسبت به مدت مشابه سال گذشته را داشته است.  

وی در ادامه افزود: از این میزان جابه‌جایی مسافر، ۹۳۱ هزار و ۳۱۲ نفر درون استانی (۵۱ درصد) و ۹۰۵ هزار و ۸۱۴ مسافر به مقاصد برون استانی (۴۹درصد) بوده است.  

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوجستان تصریح کرد: شهرستان زاهدان، سهم ۸۶ درصدی در جابه‌جایی مسافر را طی هفت ماهه سال جاری داشته است.
 
باقری یادآورشد: در حال حاضر ۶۴ شرکت حمل و نقل مسافر، ۲ هزار و ۳۷۰ راننده فعال و بیش از یک هزار دستگاه اتوبوس در حوزهٔ تحت پوشش اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سیستان و بلوچستان در حال خدمات رسانی به مردم و مسافران هستند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: مردم و مسافران می‌توانند هرگونه شکایت و انتقاد خود از عملکرد شرکت و راننده را به سامانه ۱۴۱ اداره کل راهداری استان اطلاع دهند تا در اسرع وقت در کمیسیون‌های مربوطه به تخلفات رسیدگی شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار