مسیرهای راهپیمایی ۱۳ آبان در استان سمنان اعلام شد

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان از مشخص شدن مسیرهای راهپیمایی ضد استکباری ۱۳ آبان در سرتاسر استان خبر داد.

حجت الاسلام عباس خرمیان رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان از مشخص شدن ساعت و مکان راهپیمایی ۱۳ آبان در استان سمنان خبر داد و بیان کرد: این راهپیمایی ضد استکباری در سمنان از میدان سعدی به سمت میدان امام خمینی (ره) ساعت ۹:۳۰ صبح برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه راهپیمایی ۱۳ آبان در شاهرود از چهار راه معلم و از مسجد جواد الائمه (ع) به سمت خیابان شهدا، خیابان ۲۲ بهمن ساعت گل برگزار می‌شود، افزود: راهپیمایی ۱۳ آبان در دامغان ساعت ۹:۳۰ از میدان شهدا به سمت مصلی و در سرخه ساعت ۱۰ صبح ۱۳ آبان از میدان شهید بهشتی به سمت حسینیه شهدا برگزار خواهد شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان با بیان اینکه راهپیمایی ضد استکباری در آرادان از میدان امام خمینی (ره) به سمت امامزاده سلطان شاه نظر (ع) آرادان ساعت ۱۰ صبح برگزار می‌شود، گفت: در دیباج نیز راهپیمایی از چهار راه شهدا روبروی درمانگاه به سمت مصلی بزرگ شهر دیباج و رأس ساعت ۱۰ صبح برگزار خواهد شد.

خرمیان با بیان اینکه در گرمسار راهپیمایی ۱۳ آبان ساعت ۱۰ صبح به صورت تجمع در میدان امام خمینی (ره) برگزار می‌شود، گفت: در مهدیشهر نیز رأس ساعت ۱۰ از میدان امام رضا (ع) به سمت حسینیه المهدی (عج) راهپیمایی برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه در میامی این مراسم ساعت ده صبح از مسجد جامع به سمت حسینیه حضرت ابوالفضل (ع) برگزار می‌شود، افزود: در شهمیرزاد نیز مراسمی ساعت ۱۰ صبح از از مسجد اعظم دروازه به سمت میدان امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.