دستگیری متخلفان شکار غیر مجاز در چهارمحال‌وبختیاری

در پی گزارش دوستداران محیط‌زیست مبنی بر شکار غیر مجاز پرندگان وحشی در منطقه دیناران، با تلاش یگان حفاظت محیط‌زیست استان این متخلفان دستگیر و یک متخلف شکار غیرمجاز دیگر نیز در شهرستان بن دستگیر شد.

بختیار طاهری فرمانده حفاظت محیط‌زیست چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: طبق گزارش دوستداران محیط‌زیست مبنی بر شکار غیر مجاز پرندگان وحشی در منطقه دیناران از توابع شهرستان اردل توسط شکارچیان غیر مجاز، جلوگیری از شکار و دستگیری متخلفین در دستور کار یگان حفاظت محیط زیست استان قرار گرفت.

وی افزود: با هماهنگی قبلی با مقام قضایی و همکاری کلانتری شهر دشتک یگان حفاظت محیط‌زیست استان موفق به متوقف کردن خودرو افراد متخلف شده و تعداد ۴۰ قطعه کبک به همراه یک قبضه سلاح و ۱۵ عددفشنگ از افراد خاطی کشف و ضبط شد.


بیشتر بخوانید


طاهری ادامه داد: در اقدامی دیگر این مأموران اجرایی در شهرستان بن یک نفر متخلف شکار غیر مجاز را دستگیر و از این متخلف یک قبضه سلاح دولول و لاشه ۵ قطعه کبوتر وحشی کشف و ضبط شد.

این مقام مسئول عنوان کرد: پرونده این متخلفان برای سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضایی شد.

فرمانده یگان حفاظت محیط‌زیست چهارمحال‌وبختیاری از هموطنان درخواست کرد در صورت مشاهده هرگونه تخلف شکار، صید و محیط‌زیستی مراتب را با سامانه شبانه روزی ۱۵۴۰ درمیان بگذارند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.