اولین رویداد مد ولباس ایرانی در کرمان

باحضور ۱۳۰طراح و تولیدکننده، برای نخستین بار، رویداد مد ولباس ایرانی در استان کرمان آغاز به کار کرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان در مراسم آغاز به کار این نمایشگاه مد ولباس گفت: زیست عفیفانه از مهمترین رویکرد‌های حوزه فرهنگ و ارشاد اسلامی است و نمایشگاه مد و لباس ایرانی تاثیر مهمی در زیست عفیفانه دارد.

محسن روحی افزود : استفاده شهروندان ازپوشاک  تولید ایرانی و اسلامی آشنایی طراحان دوخت و لباس استان با برند‌های شرکت کننده و ارتباط گیری مغازه‌های سطح شهر با تولید کنندگان از اهداف مهم این نمایشگاه محسوب می‌شود.

وی تصریح کرد: در طول برگزاری نمایشگاه، کارگاه‌های آموزشی نیز برای طراحان و تولید کنندگان لباس کرمان برگزار می‌شود که با توجه به اینکه رشته طراحی و دوخت لباس را در دانشگاه‌های استان کرمان داریم امیدواریم در آینده در استان، تولید کننده‌های لباس های ایرانی از استان کرمان در سطح ملی داشته باشیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان افزود: در صورتی که استقبال شهروندان از این نمایشگاه خوب باشد نمونه آن تا پایان سال نمایشگاه هایی در شهر‌های سیرجان و رفسنجان نیز برگزار شود.

وی گفت: همچنین در تلاش هستیم نمایشگاه مد و لباس ویژه طراحان دوخت و لباس استان کرمان را هم برگزار کنیم، تمامی تولیدکنندگانی که در این نمایشگاه حضور دارند شناسه یکتای لباس ایرانی و اسلامی (شیما) را از شورای فرهنگ عمومی کشور دریافت کرده اند.

این رویداد به مدت سه روز از ساعت ۹صبح تا ۲۱ پذیرای حضور علاقه‌مندان و عموم مردم است.

برچسب ها: نمایشگاه ، مردم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار