شهروند خبرنگار ما باشید؛

کلاس‌های درس بدون معلم را به ما اطلاع دهید

باشگاه خبرنگاران جوان از شما دعوت می‌کند تا اگر کلاس درس فرزندانتان بدون معلم برگزار می‌شود را در قالب عکس، فیلم بدون لوگو و متن برای ما ارسال کنید.

بیش از یک ماه از آغاز سال تحصیلی جدید می‌گذرد، اما همچنان در نقاط مختلف کشور کلاس‌های درس تعدادی از دانش آموزان بدون معلم برگزار می‌شود.

به همین جهت باشگاه خبرنگاران جوان از شما والدین محترم درخواست می‌کند در صورت وجود چنین مشکلی آن را با ما در قالب عکس، فیلم بدون لوگو و متن به همراه نام شهر، نام مدرسه (آدرس مدرسه) برای ما ارسال کنید. لطفا شماره تماس خودتان را جهت کسب اطلاعات دقیق‌تر در اختیار ما قرار دهید. 

شماره تلفن ۰۹۳۰۳۰۰۱۹۴۷ را در گوشی همراه خود ذخیره و از طریق نرم افزار بله، ایتا، تلگرام، واتساپ و روبیکا تصاویر و فیلم‌های خود را برای ما ارسال کنید.

عکس‌ها و ویدئو‌های مربوط به رویداد‌های خبری و اتفاقات جالب پیرامون خود را برای انتشار در سایت و شبکه‌های اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان از طریق شناسه Shahrvandyjc@ (شماره ۰۹۳۰۳۰۰۱۹۴۷) یا از طریق صفحه صدای مردم برای ما ارسال کنید.

نکته مهم: هنگام عکاسی یا فیلم‌برداری، تلفن همراه خود را به صورت افقی بگیرید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۳ ۱۶ آبان ۱۴۰۲
کلاس های درس بدون امکانات بدون سیستم گرمایشی و سرمایشی کلاس های بدون کوچکترین استاندارد لازم برای دانش آموزان و........ در قلب همین تهران در مرکز شهر رو نباید گزارش بدیم ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۷ ۱۱ آبان ۱۴۰۲
سلام درمورد موضوع رتبه بتدی فرهنگی بازنشسته نیز رسیدگی شود تاازطریق مبادی ذیربط درخصوص احکام حقوقی آنان اقدام گرددتشکر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۱ ۱۰ آبان ۱۴۰۲
لطفا آزمون آموزگاری و پرورشی را در یک روز برگزار کنید
آخرین اخبار