بلینکن به سرزمین‌های اشغالی سفر می‌کند

وزیر خارجه آمریکا روز جمعه به سرزمین‌های اشغالی سفر خواهد کرد. 

متیو میلر، سخنگوی وزارت خارجه آمریکا اعلام کرد، آنتونی بلینکن، وزیر امور خارجه این کشور روز جمعه برای دیدار با اعضای کابینه رژیم صهیونیستی به سرزمین‌های اشغالی سفر خواهد کرد و سپس توقف‌هایی در نقطه دیگر منطقه خواهد داشت.

به گزارش رویترز، بلینکن پیش‌تر و در اوایل ماه جاری، به سرزمین‌های اشغالی، اردن، قطر، بحرین، عربستان، امارات و مصر سفر کرده بود. این سفر در حالی رخ می‌دهد که شب گذشته رژیم صهیونیستی در یک حمله هوایی، یک اردوگاه آوارگان در غزه را که تعداد زیادی غیر نظامی در آن پناه گرفته بودند، بمباران کرد. این حادثه که تا کنون سبب شهادت دست کم ۵۰ نفر شده است، از سوی عربستان و مصر محکوم شده است. 

در همین حین، غزه همچنان در محاصره قرار دارد و سازمان ملل و دیگر مقامات امدادی می‌گویند سیستم بهداشت و درمان این منطقه در آستانه یک فاجعه قرار دارد. اشرف القدره، سخنگوی وزارت بهداشت غزه هشدار داده است سوخت ژنراتور‌های بیمارستان‌ها در حال اتمام است و از دارندگان پمپ بنزین درخواست کرد فورا به بیمارستان‌ها سوخت‌رسانی کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۱۲:۳۳ ۱۰ آبان ۱۴۰۲
آمریکا جنایتکار در سال 2001 به اسم مبارزه با تروریسم و القاعده وارد منطقه شده است ولی در حقیقت آمریکا جنایتکار از سال 2001 تاکنون از تروریسم و القاعده و سایر گروه های تروریستی همه جانبه کمک، حمایت و پشتیبانی نظامی می کند و همچنان نیز ادامه می دهد. آمریکا جنایتکار در سال 2011 به اسم مبارزه با داعش وارد سوریه شده است ولی در حقیقت آمریکا جنایتکار از سال 2011 تاکنون از داعش و سایر گروه های تروریستی همه جانبه کمک، حمایت و پشتیبانی نظامی می کند و همچنان نیز ادامه می دهد.
آخرین اخبار