پلیس آبادان بیش از ۱۵۰ دستگاه وسایل نقلیه متخلف را توقیف کرد

فرمانده انتظامی آبادان گفت: در پی اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی بیش از ۱۵۰ دستگاه وسایل نقلیه متخلف در این شهرستان توقیف شد.

سرهنگ کیومرث کشوری فرمانده انتظامی آبادان گفت: طرح ارتقای امنیت اجتماعی با مشارکت یگان‌های انتظامی و با هماهنگی مرجع قضائی در محل‌های پر تردد، جاده‌های مواصلاتی، میادین شهر بویژه اطراف مدارس و دانشگاه‌ها با هدف ارتقاء نظم و امنیت، آسایش و آرامش مردم با محوریت جمع آوری معتادان متجاهر، توقیف خودرو‌های متخلف، فاقد پلاک و پلاک مخدوش، و موتورسیکلت‌های فاقد مدارک و برخورد با مزاحمین به امنیت و آسایش مردم از پنجم آبان ماه امسال به مرحله اجرای در آمد.

به گفته او در این طرح ۱۴ دستگاه خودروی متخلف (شوتی، پلاک مخدوش، آلودگی صوتی و...) و ۱۳۹ دستگاه موتورسیکلت فاقد پلاک و همچنین آن‌هایی که در حال اجرای حرکات پر خطر و نمایشی بودند توقیف و برخورد قانونی صورت گرفت.

این مقام انتظامی گفت: در بازه زمانی اجرای طرح، پلیس موفق به شناسایی و دستگیری چهار نفر مالخر، کشف یک کیلو انواع مواد مخدر، جمع آوری ۱۲ نفر معتاد متجاهر شده و در این مدت پنج قبضه انواع سلاح غیرمجاز کشف و سه نفر از اراذل و اوباش در سطح شهرستان دستگیر و تحویل مراجع قضائی شدند.

فرمانده انتظامی آبادان از همکاری مردم با پلیس در اجرای طرح‌های مختلف انتظامی تقدیر کرد و از آن‌ها خواست در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه جرایم و ناهنجاری اجتماعی، از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس گزارش دهند.

او تاکید کرد در کمترین زمان ممکن نسبت به به شناسایی جرم و دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام می‌شود.

 

 

 

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.