چرا بیمارستان خاتم ساخته نمی‌شود

نماینده بزرگترین حوزه انتخابیه مجلس گفت: هیچ اقدامی برای ساخت بیمارستان ۹۶ تخت خوابی خاتم نشده است.

محمدرضا صباغیان نماینده بزرگترین حوزه انتخابیه مجلس در جلسه کارگروه توسعه شهرستان خاتم از جاده هرات به هرابرجان به عنوان یکی از اولویت‌های این شهرستان یاد کرد و گفت: با وجود اینکه پیمانکار پای کار است، اما کار به دلیل پرداخت نشدن مطالبات پیمانکار تعطیل شده است. 

او افزود: البته این مشکل در حال پیگیری بوده و تلاش می‌کنیم تا فعالیت این طرح آغاز شود. ۱۱ میلیارد تومان از اعتبار این طرح پرداخت شده و مابقی هم در دستور کار قرار دارد.

این نماینده با انتقاد از معطل شدن طرح توسعه بیمارستان آیت الله خاتمی هرات تصریح کرد: چرا از ۸۰ میلیارد تومان اعتبارات تخصیص داده شده از سفر ریاست جمهوری، تاکنون هیچ مبلغی پرداخت نشده است؟

او ادامه داد: چرا دانشگاه علوم پزشکی یزد پیگیری جدی را برای تخصیص اعتبار تکمیل این طرح انجام نداده و از معاون رئیس جمهور می‌خواهیم این موضوع را پیگیری کند.

صباغیان درباره بیمارستان ۹۶ تخت خوابی هرات هم گفت: این بیمارستان هم کد ملی و هم اعتبار ملی دارد، اما با گذشت هشت سال هنوز هیچ اقدامی برای ساخت و ساز این بیمارستان صورت نگرفته است.

او به وعده رئیس جمهور در سفر به خاتم مبنی بر سرمایه گذاری و تامین خوراک پتروشیمی اشاره کرد و افزود: تاکنون هیچ اقدامی در این زمینه انجام نشده و مدیران استانی و کشوری باید برای اجرای این وعده تلاش کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.