اخلاص و رشادت یگان ویژه بر کسی پوشیده نیست

معاون امنیتی، سیاسی و اجتماعی استاندار یزد گفت: یگان‌های ویژه با جان و دل برای امنیت و آرامش مردم ایستاده اند.

علی اکبر عزیزی معاون امنیتی، سیاسی و اجتماعی استاندار یزد در حاشیه حضور در یگان ویژه انتظامی استان یزد به مناسبت گرامیداشت هفته پدافند غیرعامل گفت: بدون شک امنیت و آرامش کنونی جمهوری اسلامی ایران مرهون رشادت‌ها و ایثارگری‌های دلاورمردانی است که برای دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی از جان خود گذشته اند. 

او افزود: کارکنان فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در جبهه و سنگر دفاع از کیان جمهوری اسلامی، امنیت جامعه و رفاه مردم عزیز، از جان و مال و خانواده خود مایه گذاشته اند و شبانه روز برای این آرمان‌های مقدس تلاش می‌کنند و بدون شک این زحمات آن‌ها دارای پاداشی بزرگ نزد خداوند متعال می‌باشد.

عزیزی تصریح کرد: بی تردید زحمات خالصانه و رشادت‌های کارکنان یگان‌های ویژه فراجا بر هیچ کس پوشیده نیست؛ حضور مقتدرانه این نیروی ولایی چه در ماموریت‌های خطیر پلیس نظیر وقایع سال گذشته و چه در ماموریت‌های مردم یاری که برجسته‌ترین آن ماموریت خدمت به زائران اربعین حضرت اباعبدالله الحسین (ع) بود گواه این است که یگان‌های ویژه با جان و دل برای امنیت و آرامش مردم ایستاده اند. 

او ادامه داد: در این سال‌ها به وضوح دیدیم که یگان‌های ویژه فراجا در جبهه مبارزه با آنچه که دشمن برای ما طراحی کرده بود مقتدرانه ایستاد. این ایستادگی و صلابت باید در تمام سطوح مختلف دولتی، نظامی و انتظامی حفظ شود تا انشاالله شاهد پیشرفت و عزت بیش از قبل جمهوری اسلامی ایران باشیم.

معاون استاندار ضمن گرامیداشت هفته پدافند غیرعامل، استفاده هوشمندانه اصول پدافندی را عاملی بازدارنده و بسیار مهم برای کشور دانست و اظهار داشت: بنا به کلام مقام معظم رهبری درباره پدافند غیرعامل، این اصل مهم همواره باید مورد توجه قرار گیرد چرا که بهره گیری از آن می‌تواند از بروز بسیاری از رخداد‌های فاجعه بار جلوگیری کند.

گفتنی است، در پایان این مراسم از کارکنان فعال در حوزه گشت‌های مبارزه با مواد مخدر، سرقت، عفاف و حجاب توسط معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری یزد تقدیر به عمل آمد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.