سیستان و بلوچستان آماده برگزاری مراسم ویژه روز ملی مبارزه با استکبار جهانی است

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: سیستان و بلوچستان آماده برگزاری گرامیداشت یوم الله ۱۳ آبان و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا و رژیم صهیونیستی است.

 عباس صفدری  در جلسه ستاد برگزاری یوم الله ۱۳ آبان و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی گفت: راهپیمایی ۱۳ آبان امسال فرصتی برای تقویت وحدت ملی و اعلام حمایت با آرمان‌های والای ملت مظلوم و بی دفاع فلسطین و ابراز انزجار نسبت به نسل کُشی و جنایات اخیر صهیونیست‌های پلید در غزه است.

وی گفت: برنامه ریزی شده این مراسم در بیش از ۵۰ نقطه جمعیتی استان با شکوه خاص برگزار شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان در ادامه بیان کرد: امسال به واسطه جنایات جنگی و نسل کشی که در غزه در حال وقوع است و شنیع‌ترین و شدیدترین و خطرناک‌ترین جنایات تاریخ از سوی صهیونیست‌ها با کشتار بی رحمانه زنان و کودکان مسلمان فلسطینی را شاهد هستیم از این رو ۱۳ آبان با سایر راهپیمایی‌ها متفاوت است.

وی اظهار کرد: برای محکوم کردن جنایات وحشیانه رژیم ددمنش و کودک کش صهیونیستی بر همه ما واجب است که با حضور پررنگ خود در راهپیمایی ۱۳ آبان، پاسخی قاطع به جنایات رژیم کودک کش و جعلی اسرائیل بدهیم.

وی تاکید کرد: مراسم محوری این روز در زاهدان با راهپیمایی اقشار مختلف مردم از ساعت ۹:۰۰ صبح از میدان آزادی و در مسیر خیابان آزادی برگزار می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار