روستای ملی دوستدار کتاب در سیرجان

فرماندار سیرجان از انتخاب روستای نصرت آباد به عنوان روستای برگزیده کشور در بخش دوستدار کتاب خبر داد.

علی یعقوبی پور فرماندار سیرجان گفت:در نهمین جشنواره روستای دوستدار کتاب کشور، روستای نصرت آباد سیرجان در رقابت با ۲۷۱ روستای شرکت کننده، به عنوان روستای دوستدار کتاب برگزیده شد.

وی افزود:این جشنواره به منظور ارزیابی کارنامه، عملکرد و تقدیر از روستائیان و عشایر در حوزه کتاب و ترویج فرهنگ کتابخوانی، همه ساله از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌گردد

یعقوبی پور این رویداد بزرگ فرهنگی و کسب عنوان برگزیده را به مردم فرهیخته و فرهنگ دوست روستای نصرت آباد و شهروندان سیرجان تبریک گفت و تصریح کرد: امیدوارم کسب این‍‍گونه افتخارات در حوزه کتاب و کتابخوانی روزافزون باشد.

رضازاده سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سیرجان نیز ضمن تبریک این موفقیت بزرگ، افزود: برنامه‌های فرهنگی با محوریت کتاب، انعقاد تفاهم نامه‌های مشترک فرهنگی، تجهیز کتابخانه‌های مدارس و کانون فرهنگی و هنری مسجد، احداث بوستان کتاب و خیابان کتاب و تالیف کتاب توسط نویسندگان بومی از مهمترین برنامه‌های اجرایی و عملیاتی این روستا بوده است.

وی تصریح کرد:مراسم اختتامیه نهمین جشنواره روستا‌ها و عشایر دوستدار کتاب با هدف تجلیل از اقدامات و تلاش‌های اهالی و مسئولین این روستا، به زودی با حضور مسئولین کشوری و استانی در محل روستای نصرت آباد برگزار می‌ شود.

برچسب ها: دوستدار کتاب ، روستا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.