ممنوعیت اشتغال اتباع غیر مجاز افغانستانی در کرمانشاه

مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استان کرمانشاه گفت : مهاجران افغانستانی غیرمجاز ساکن در استان کرمانشاه باید این استان را ترک کنند.

سلیمانی مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استان کرمانشاه گفت : برابر با دستورالعمل ابلاغی از شورای عالی امنیت کشور، ورود، اسکان و اشتغال اتباع غیر مجاز افغانستانی در استان کرمانشاه ممنوع است.

وی گفت: در راستای اجرای قانون ابلاغی با استان کرمانشاه مهاجران غیر مجاز افغانستانی به قید فوریت استان کرمانشاه را ترک کنند، در غیر این صورت شناسایی و دستگیر می‌شوند.

سلیمانی خاطرنشان کرد: مجبور هستیم مطابق با قانون با کارفرمایان و پیمانکارانی که از نیرو‌های فاقد مجوز استفاده کرده‌اند، برخورد کنیم که تبعاتی مبنی بر ابطال پروانه کسب و کار و تعطیلی صنف را برای آن‌ها به‌دنبال دارد.

وی تصریح کرد: ششمین طرح شناسایی، دستگیری و طرد اتباع افغانستانی در سطح استان استمرار دارد و تاکنون تعداد قابل توجهی از اتباع غیر مجاز دستگیر شده‌اند.

مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استان کرمانشاه گفت: تعدادی از صاحبان اصناف متخلف هم دستگیر و برای برخورد قانونی به دستگاه قضایی معرفی شده‌اند.

وی پلیس امنیت عمومی و انتظامی، اجرائیات، اداره کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی، صنعت و معدن و جهاد کشاورزی را از جمله دستگاه‌هایی معرفی کرد که در اجرای این طرح همکاری دارند .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.