خدمات رسانی۵۷ کاروان سلامت به مناطق محروم البرز

معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر البرز گفت: ۵۷ کاروان سلامت هلال احمر طی ۶ ماه اول سال جاری با حضور در مناطق محروم و کم برخوردار این استان به مردم خدمات درمانی رایگان ارائه کردند.

 داود رجبی گفت:  با اعزام این کاروان ها در هفت شعبه و ۱۰۰خانه هلال خدمات غربالگری، تست فشار خون و تست قند خون انجام شد .

وی اضافه کرد : ۱۰ هزار و ۳۱۳ نفر با اعزام کاروان های پزشکی در خانه های هلال این استان طی این مدت ،خدمات غربالگری، تست فشارخون و تست قند خون دریافت کردند.

وی گفت: طرح پنجره های امید با عناوین حامیان سلامت و کرامت یکی دیگر از طرح های اجرا شده به منظور رفع نیازهای معیشتی، بهداشتی و درمانی با مشارکت خیرین است که امسال ۱۹ هزار و ۸۵۴ نفر از اقشار آسیب پذیر خدمات حمایتی درمانی ویژه و بسته های معیشتی دریافت کردند.

رجبی افزود امسال نیز تعدادی تجهیزات پزشکی مانند ویلچر، کپسول اکسیژن و عصا توسط خیرین به بانک امانات جمعیت هلال احمر اهدا شد که در اختیار نیازمندان قرار گرفت.

معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر البرز دربخش دیگری ازسخنان خود به تامین لوازم التحریر دانش مناطق محروم اشاره کرد و یادآورشد: از آغاز سال تحصیلی جاری تاکنون بیش از ۲هزار و ۱۷۰ بسته لوازم التحریر بین دانش آموزان این مناطق توزیع شده است .

وی افزود: اکنون بیش از ۱۰ هزار داوطلب در۱۰۰ خانه هلال استان البرز با هلال احمر همکاری دارند و در مواقع نیاز به مردم خدمات رسانی می کنند.

معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر البرز بیان کرد: با تاسیس خانه های هلال به دنبال توسعه آموزش های امدادی و فرهنگ سازی در بین اقشار توانمند برای کمک به محرومان هستیم.

 
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.