شهروند خبرنگار اصفهان؛

درخواست جمعی از دانشجویان و دانش آموزان برای احداث آزمایشگاه علمی در گلپایگان

شهروند خبرنگار ما با ارسال پیامی از درخواست دانشجویان و دانش آموزان برای احداث آزمایشگاه علمی و تحقیقاتی در شهرستان گلپایگان خبر داد.

بسیاری از دروس که برای تمرین دادن و پروراندن مهارت‌های کاوشگری در شاگردان طراحی شده اند می‌تواند در شکل آزمایشگاهی سازمان یابد تا توان مسئله یابی و ادراک دانشجویان و دانش آموزان برانگیخته شود و گسترش یابد. اما شهروند خبرنگار ما با ارسال پیام از فقدان آزمایشگاه علمی و تحقیقاتی برای دانش آموزان و دانشجویان در شهرستان گلپایگان استان اصفهان خبر داد و خواستار احداث این مکان علمی را در این شهر کرد.

متن پیام شهروند خبرنگار
با سلام و احترام، ما دانش آموزان و دانشجویان شهرستان گلپایگان، با تاسف و ناراحتی می‌بینیم که در این شهرستان هیچ آزمایشگاه علمی و تحقیقاتی برای انجام آزمایشات علمی و تجربی وجود ندارد. این در حالی است که شهرستان گلپایگان یکی از قطب‌های صنعتی و فرهنگی استان اصفهان است و دارای جمعیت زیادی از دانش آموزان و دانشجویان است که علاقه‌مند به یادگیری علوم پایه و کاربردی هستند.
ما خواهان این هستیم که مسئولین محترم آموزش و پرورش و علوم، تحقیقات و فناوری شهرستان گلپایگان، در اسرع وقت اقدامات لازم را برای رفع این مشکل بزرگ انجام دهند و یک آزمایشگاه علمی و تحقیقاتی مجهز و مدرن را در شهرستان گلپایگان احداث کنند. با تشکر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار