معاون خدمات شهری شهرداری مشهد:

استقرار اورژانس در ایستگاههای آتش نشانی خدمت رسانی را سریعتر می‌کند

معاون خدمات شهری شهرداری مشهد گفت: استقرار نیروها و خودرو اورژانس در ایستگاه های آتش نشانی خدمت رسانی به حادثه دیدگان را سریعتر می کند.

مهدی یعقوبی گفت:هم اکنون پایگاه های اورژانس در برخی از ایستگاه ها از جمله ایستگاه‌های ۳۰ و هفت در غرب مشهد مستقر هستند و شهرداری برای همکاری با اورژانس در زمینه های مختلف از جمله ایجاد پایگاه اورژانس در ایستگاه های آتش نشانی همکاری کامل دارد.

وی تاکیدکرد: به اورژانس اعلام شده شهرداری می تواند در هر ایستگاه آتش نشانی که درخواست داشته باشد فضایی برای استقرار خودرو و پایگاه اورژانس در اختیارشان گذاشته شود.

معاون شهردار مشهد گفت: شهرداری در نقاط مختلف شهر همکاری مشترک با اورژانس و دانشگاه علوم پزشکی را درخواست کرده است که یکی از مهمترین آنها استفاده از ظرفیت در اختیار آنها برای ساخت ایستگاه آتش نشانی در محدوده بیمارستان های قائم(عج) و امام رضا (ع) به عنوان یکی از نقاط پرتردد شهر است.

یعقوبی افزود: پس از رایزنی های فراوان به تفاهمی در این خصوص دست یافته ایم و چنانچه کار طبق روال پیش رود در این محدوده، ایستگاه آتش نشانی به عنوان یکی از الزامات ساخته خواهد شد.

معاون شهردار مشهد گفت: وجود پایگاه اورژانس در بوستان زائرپذیر غدیر نیز از ضروریات است که تا کنون اورژانس با این مهم موافقت نکرده است و طبق گفته مسوولان اورژانس این مکان را از طریق پایگاه های مجاور پوشش می دهند.

یعقوبی در خصوص ساخت پایگاه اورژانس در محدوده بوستان ملت نیز اظهار کرد: چنانچه اورژانس قصد پوشش بوستان ملت را دارد آمادگی لازم برای همکاری را داریم.

وی ادامه داد: در گذشته به دلیل فقدان فضای مناسب داخل بوستان ملت، ایستگاه کوچکی برای آتش نشانی داخل این بوستان مستقر بود که پس از احداث پایانه آزادی پایگاه آتش نشانی در فضای مناسبی خارج از فضای بوستان احداث و این ایستگاه منتقل شد و چنانچه اورژانس درخواست خود را ارئه دهد فضایی از این پایگاه را در اختیار اورژانس می گذاریم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.