فرماندار خاش بر توزیع سیلندر گاز درب منازل تأکید کرد/ توزیع گاز مایع با کارت الکترونیکی

فرماندار خاش با تأکید بر تسهیل جهت دسترسی آسان شهروندان به گاز مایع گفت: توزیع گاز با ناوگان حمل‌ونقل شرکت‌های تأمین و توزیع در سطح محلات و درب منازل و با کارت الکترونیکی انجام شود.

صاحب گل صالحی با تأکید بر تقویت ناوگان حمل‌ونقل و توزیع به موقع گاز بیان کرد: در جهت جلوگیری از قاچاق و مقابله با سودجویان، توزیع گاز در بستر سامانه کارت الکترونیکی گاز مایع انجام شود.

وی با تذکر به مدیران شرکت نفت و اداره صمت در خصوص تشدید نظارت و بازرسی‌ها اظهار کرد: شایسته نیست، مردم این شهرستان از سطح شهر و نقاط دوردست در درب جایگاه‌های تأمین و توزیع گاز تجمع و صف‌های طویل تشکیل دهند و وقت گران‌بهای مردم در این راه صرف شود، بنابراین تأمین آسان گاز مردم در اولویت است.

فرماندار خاش با اشاره به اینکه دولت سیزدهم به وعده‌ها و تعهدات خود عمل کرده و پروژه‌های شاخص انتقال گاز از ایرانشهر به خاش و شبکه گازرسانی در شهر و محلات و نقاط روستایی خاش و بخش‌های تابعه انجام شده، افزود: با نصب علمک‌ها، زمینه برای گازرسانی به منازل شهروندان مسیر بوده، بنابراین شرکت گاز آماده واگذاری امتیاز است شهروندان تلاش کنند از لحاظ فنی کار لوله‌کشی گاز را صورت دهند.

وی گفت: مددجویان زیرپوشش کمیته امداد و بهزیستی از گاز به صورت رایگان بهره‌مند می‌شوند و سایر شهروندان که توانایی و توان مالی کافی برای انجام لوله‌کشی گاز منازل را ندارند، می‌توانند از تسهیلات دولت بهره‌مند شوند.

برچسب ها: گاز مایع ، فرمانداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار