راهپیمایی روز دانش‌آموز در شهر کرمان از چهارراه غزه آغاز می‌شود

راهپیمایی روز دانش‌آموز در شهر کرمان از ساعت ۹ صبح از چهارراه غزه به سمت میدان شورا برگزار می شود.

 رحمان جلالی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان صبح امروز دوشنبه ۸ آبان ماه  در نشست هماهنگی راهپیمایی ۱۳  آبان با تبیین اهمیت و حساسیت راهپیمایی ۱۳ آبان  گفت: طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی ( مدظله العالی) ، الگوی نظم جدید و هندسه نو جهانی در حال رخ دادن است و در قرن ۲۱، انتقال قدرت از غرب به شرق را شاهد خواهیم بود. 

او افزود: طوفان‌الاقصی، آغاز نابودی اسرائیل خواهد بود، هندسه جدید قدرت در شرق در حال شکل‌گیری و برتری بر غرب است و در چنین فضایی باید راهپیمایی ۱۳ آبان امسال را باشکوه‌تر از قبل برگزار کنیم. 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان بیان داشت: در تبلیغات روز راهپیمایی باید چرایی شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل تبیین شود تا دانش آموزان در این زمینه توجیه شوند. 

حسین انجم‌شعاع، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان هم در این نشست گفت: با توجه به شرایط منطقه و جنایات هولناک رژیم غاصب صهیونیستی در نوار غزه، مراسم یوم‌الله ۱۳ آبان امسال از حساسیت و اهمیت بیشتری برخوردار است. 

او افزود: راهپیمایی روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، سالروز تسخیر لانه جاسوسی و روز دانش‌آموز در شهر کرمان از ساعت ۹ صبح از چهارراه غزه به سمت میدان شورا با سخنرانی سردار شکارچی معاون فرهنگی، اجتماعی و تبلیغی ستاد کل نیرو‌های مسلح برگزار می‌شود. 

برچسب ها: 13 آبان ، دانش آموز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار