جابجایی ۲ میلیون و ۶۰۰ هزار تن کالا از استان اردبیل

مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل در ۷ ماهه گذشته از جابجایی ۲ میلیون و ۶۰۰ هزار تن کالا از استان اردبیل خبر داد.

کلیم اله وثوقی در بازدید از شرکت‌های حمل ونقل کالا گفت: در مدت ۷ ماهه گذشته سالجاری ۱۸۱ هزار و ۴۱۷ برگ بارنامه در استان اردبیل صادر شده است.

او عمده کالا‌های جابجا شده را انواع بنزین، گندم، گوجه فرنگی، سیمان فله‌ای و کیسه ای، آب معدنی، سیب زمینی و شمش آهن برشمرد و افزود: جابجایی کالا در این استان کاملا عادی و روان است و بدون هیچ مشکلی انجام می‌شود.

دبیر کمیسیون مدیریت اجرائی ایمنی حمل ونقل استان اردبیل گفت: در ۷ ماهه گذشته ۱ میلیون و ۱۷۴ هزار تن کالا در شهرستان اردبیل، ۲۲۶ هزار تن کالا در شهرستان پارس آباد، ۷۵۱ هزار تن کالا در شهرستان نمین، ۹۴ هزار تن کالا در شهرستان بیله سوار، ۷۸ هزار تن کالا در شهرستان مشگین شهر، ۳۷ هزار تن کالا در شهرستان گرمی، ۱۴۰ هزار تن کالا در شهرستان خلخال و ۶۳ هزار تن کالا از شهرستان اصلاندوز جابجا شده است.

وثوقی افزایش ۱۱ درصدی جابجایی کالا را در شهرستان نمین یادآور شد و اظهار کرد: در ۷ ماهه سال گذشته ۶۷۶ هزار تن کالا از این شهرستان جابجا شده بود که در ۷ ماهه گذشته این رقم ۷۵۱ هزار تن بود.

او همچنین در مدت یاد شده از افزایش ۷ درصدی صدور بارنامه در شهرستان مشگین شهر خبر داد و خاطرنشان شد: در ۷ ماهه گذشته ۷ هزار و ۶۰۰ برگ بارنامه در این شهرستان صادر شده بود که در مدت مشابه سال قبل ۷ هزار و ۱۰۰ برگ بارنامه بود.

مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل فعالیت ۹۰ شرکت حمل و نقل کالا را در استان اردبیل یادآور شد و افزود: ۱۳ هزار و ۵۵۰ دستگاه ناوگان و ۱۲ هزار و ۶ نفر راننده نیز در حوزه حمل ونقل کالا در حال خدمات رسانی به مردم استان هستند.

وثوقی از مردم و صاحبان کالا خواست هرگونه انتقاد و شکایت خود از عملکرد شرکت‌ها و رانندگان را به سامانه ۱۴۱ راهداری استان اطلاع دهند تا در اسرع وقت در کمیسیون‌های مربوطه به تخلفات رسیدگی شود.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.