پنج زندانی سیستان و بلوچستان از زندان رهایی یافتند

مدیرکل زندان‌ها و سرپرست نمایندگی ستاد دیه سیستان و بلوچستان گفت: پنج زندانی جرایم غیرعمد در بازه زمانی یک ماه اخیر از زندان‌های استان آزاد و به آغوش خانواده بازگشتند.

محمدحسین خسروی با بیان اینکه رقم بدهی این افراد ۱۲۰ میلیارد و ۵۷۹ میلیون و ۱۳۸ هزار ریال بوده است اظهار داشت: از این میزان ۳۰۰ میلیون ریال گذشت از شکایت صادر شده است.

وی ادامه داد: از این تعداد یک نفر بدهکار مالی، سه نفر محکوم به پرداخت مهریه و یک نفر محکوم به پرداخت نفقه بوده است.

مدیرکل زندان‌ها و سرپرست نمایندگی ستاد دیه سیستان و بلوچستان با تأکید بر اینکه خسارت و مشکلات ناشی از حضور زندانیان جرایم غیرعمد صرفاً متوجه این زندانیان نیست، گفت: علاوه بر اینکه حضور در زندان، زندگی فرد زندانی و خانواده او را تحت‌تأثیر قرار می‌دهد، زندگی فرد محکوم را نیز متأثر می‌کند؛ چرا که ممکن است محکوم به سرپرست خانواده خود را از دست‌ داده یا توانایی کارکردن نداشته باشد و بر همین اساس با استمرار حضور محکوم علیه در زندان دچار مشکلات عدیده‌ای شود.

وی اظهار کرد: با کمک به زندانیان جرایم غیرعمد، علاوه‌بر مساعدت به شخص زندانی و خانواده او، به محکوم به نیز کمک می‌شود و از این حیث، کمک به زندانیان جرایم غیرعمد کار بسیار ارزشمندی محسوب می‌شود.

خسروی گفت: شماره‌حساب ۳۲۳۲۳۳۳۳۱۳ نزد بانک ملت، شماره کارت ۶۱۰۴۳۳۷۷۷۰۱۱۳۶۳۵ بانک ملت و شماره‌حساب ۲۵۱۷۳۴۶۲۹۵ بانک تجارت به نام ستاد دیه سیستان و بلوچستان آماده دریافت کمک‌های مردمی افراد خیر و نیک‌اندیش است.

برچسب ها: ستاد دیه ، زندان ها
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار