ثبت بیش از ۳۳ میلیون تردد در محور‌های مواصلاتی شمال سیستان و بلوچستان

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان گفت:از ابتدای امسال بیش از ۳۳ میلیون تردد انواع وسایل نقلیه در سطح محور‌های مواصلاتی تحت پوشش این اداره کل به ثبت رسیده است.

ایوب کرد مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان گفت: در ۷ماهه سال جاری ۳۳ میلیون و ۵۴۵ هزار و ۳۱۶ تردد انواع وسایل نقلیه در سطح محور‌های مواصلاتی تحت پوشش این اداره کل به ثبت رسیده که این میزان نشان دهنده‌ی افزایش ۴۴ درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته است.

کرد گفت: پرترددترین محور‌های حوزه شمال استان طی این مدت به محور‌های زاهدان_خاش و بالعکس، زاهدان_سه راهی دشتک و بالعکس اختصاص داشته است.

وی با بیان اینکه این میزان تردد توسط ۵۰ دستگاه تردد شمار فعال درحوزه تحت پوشش این اداره کل به ثبت رسیده گفت: از کل تردد ثبت شده در این مدت ۱۶درصد مربوط به وسایل نقلیه سنگین بوده است.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان در پایان یادآور شد: مردم می‌توانند برای ارتباط و اعلام هرگونه انتقاد، پیشنهاد، شکایت، اطلاع از وضعیت راه‌ها را با شماره تلفن ۱۴۱ در هر ساعت از شبانه روز تماس گرفته و موارد مورد نظر خود را با کارشناسان مرکز مدیریت راه‌های این اداره کل در میان بگذارند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.