زیرسازی و آسفالت خیابان‌های شهرک صنعتی اردبیل با اعتبار ۳۰۰ میلیارد ریال

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل از پیشرفت فیزیکی بسیار مناسب زیرسازی و آسفالت چند خیابان شهرک صنعتی ۲ اردبیل با اعتباری بالغ بر ۳۰۰ میلیارد ریال خبر داد.

هاشم علایی در جریان بازدید از پروژه‌های در دست اجرای شهرک صنعتی ۲ اردبیل اظهار داشت: با توجه به فرسودگی و مستهلک شدن برخی از خیابان‌های شهرک صنعتی ۲ اردبیل، پروژه آماده سازی و آسفالت ۷ خیابان این شهرک صنعتی با اعتباری بالغ بر ۳۰۰ میلیارد ریال از محل منابع داخلی و عمرانی آغاز شده است که این اعتبارات علی‌رغم محدودیت‌های شدید مالی، از سوی دولت برای بهسازی معابر و خیابان‌های این شهرک صنعتی تخصیص یافته است.

او افزود: در حال حاضر، زیرسازی و آسفالت این خیابان‌ها از پیشرفت فیزیکی بسیار مناسبی برخوردار است که امیدواریم این پروژه هرچه سریعتر تکمیل و در اختیار صنعتگران و واحد‌های تولیدی قرار داده شود.

مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی استان اردبیل شهرک صنعتی ۲ اردبیل را مهمترین و بزرگترین شهرک صنعتی استان برشمرد و افزود: شهرک صنعتی ۲ اردبیل با مساحت بیش از ۷۰۰ هکتار به عنوان قطب تولید و صنعت استان اردبیل محسوب می‌شود که بیش از ۷۰۰ قرارداد حق بهره برداری زمین با سرمایه‌گذاران منعقد شده است.

علایی ادامه داد: ۳۰۰ واحد بهره بردار در این شهرک صنعتی وجود دارند که زمینه ساز اشتغال برای بیش از ۸۰۰۰ نفر شده اند.

او ایجاد زیرساخت‌ها در شهرک‌های صنعتی را در توسعه، آماده‌سازی، بهبود و استقرار واحد‌های تولیدی بسیار تاثیرگذار برشمرد و افزود: با توجه به فراهم بودن زیرساخت‌های اولیه، شهرک‌های صنعتی به عنوان اولین و بهترین مکان ممکن برای حضور و جذب سرمایه گذاران در استان محسوب می‌شوند که این شرکت از تمام ظرفیت‌های قانونی خود برای تکمیل زیرساخت‎ها و حمایت از واحد‌های تولیدی استفاده خواهد کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.