یک مجله آمریکایی: نیرو‌های ویژه ما در رویارویی با حماس متحمل خسارت سنگینی شدند

یک مجله نظامی آمریکایی اعلام کرد که نیرو‌های ویژه این کشور طی روز‌های گذشته در رویارویی با رزمندگان حماس متحمل خسارات سنگینی شده‌اند.

یک مجله آمریکایی تخصصی در امور نظامی مقاله‌ای منتشر و در آن فاش کرد که نیرو‌های ویژه آمریکایی با همکاری ارتش رژیم اشغالگر اسرائیل حملاتی را به جنبش حماس در غزه انجام داده اند.

مجله "میلتاری واچ" (Military Watch) که متخصص در امور نظامی است، از وجود گزارش‌هایی پرده برداشت که نشان می‌دهد ایالات متحده نیرو‌های عملیات ویژه خود را برای انجام حملات مشترک با نیرو‌های رژیم اسرائیل علیه جنبش حماس در سرزمین‌های اشغالی مستقر کرده است.

این مجله به نقل از "داگلاس مک گرگور" سرهنگ بازنشسته ارتش آمریکا نوشت: در حدود ۲۴ ساعت گذشته برخی از نیرو‌های عملیات ویژه ما و نیرو‌های عملیات ویژه اسرائیل با هدف برنامه ریزی برای شناسایی مکان احتمالی اسرا وارد غزه شدند. 

این افسر آمریکایی که اظهاراتش در ۲۵ اکتبر منتشر شده، ادامه داد: به آن‌ها تیراندازی شد و آنگونه که من متوجه شدم متحمل خسارات سنگینی شدند.

این در حالی است که آمریکا بار‌ها مدعی شده است که در عملیات متوحشانه رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه مشارکت ندارد.

گزارش‌های خبری طی روز‌های گذشته اعلام کرده اند که نیرو‌های رژیم صهیونیستی چندبار برای ورود زمینی به غزه تلاش کرده اند، اما هر بار با تحمل خسارت و تلفات مجبور به بازگشت شده اند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار