بیش از ۱۰۰ ویژه برنامه گرامیداشت هفته دانش آموز در سیستان و بلوچستان اجرا می‌شود

مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان از برگزاری بیش از ۱۰۰ ویژه برنامه گرامیداشت یوم الله ۱۳ آبان و هفته دانش آموز و سالروز مبارزه با استکبار جهانی در سطح مدارس استان خبر داد.

  حسن بروشکی در نشست همفکری برگزاری یوم الله ۱۳ آبان سیستان و بلوچستان پ: سعی کنیم برنامه‌های این ایام متناسب با نیاز نسل نوجوان و جوان و مطالبات آنان و با هدف اقناع فکری و ذهنی دانش آموزان پیش رود.

وی ادامه داد: محتوای برنامه ها نیز از جایگاه ویژه ای برخوردار است و باید با رویکرد آشنایی دانش آموزان با اهداف و افکار پلید و خبیث دشمن اجرا شود.
مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان بیان کرد: مقوله دانش آموز محوری و انجام برنامه‌ها توسط خود دانش آموزان مورد تاکید است و باید میدان عمل را به خود دانش آموزان داد تا با خودباوری و اعتماد به نفس به نحو شایسته‌ای نقش آفرینی کنند.
وی تاکید کرد: رویکرد همه برنامه ها با هدف بصیرت افزایی، ارتقا بینش و آشنایی دانش آموزان با فلسفه اتفاقات رقم خورده در یوم الله ۱۳ آبان صورت خواهد گرفت.
بروشکی با بیان اینکه حضور تشکل‌های دانش آموزی در مسیر انجام فعالیت‌ها و برنامه‌های این ایام و دیگر مناسبت‌ها بسیار مهم و حائز اهمیت است، گفت: دشمن این روزها با ترفندهای جدید درصدد دور کردن ملت بویژه نسل جوان از نظام و انقلاب است بنابراین باید با حضور پرشور خود در راهپیمایی ۱۳ آبان، مثل همیشه دشمنان را در رسیدن به اهدافشان ناکام بگذاریم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.