گزیده سخنان ائمه جمعه شهرهای قم

نمازجمعه همچون هفته های گذشته با حضور پرشور مردم در شهرهای تابعه استان قم برگزار شد.

 حجت الاسلام و المسلمین حامدی، امام جمعه پردیسان، سقوط تدریجی رژیم صهیونیستی را نتیجۀ قدرت نرم جمهوری اسلامی ارزیابی کرد و گفت: توقف روند عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی از برکات عملیات طوفان الاقصی است و جهانیان به زودی آثار و نتایج مقاومت راه خواهند دید.

حجت السلام والمسلمین فاطمی بصیر امام جمعه جعفریه با محکوم کردن جنایات صهیونیست‌ها در غزه، این واقعه را نسل کشی دانست و گفت: آمریکا و حامیان صهیونیسم بدانند که نظم جدیدی به نام نظم مقاومت در حال شکل گیری است که نابودی صهیونیسم را در پی خواهد داشت.

حجت الاسلام و المسلمین صبوری فیروزآبادی امام جمعه کهک با اشاره به اهمیت بقاع متبرکه و تاریخی شهرستان کهک به ویژه خانه تاریخی ملاصدرا (ره)، از مجموعه میراث فرهنگی استان خواست تا در راستای تعمیر و حفاظت از این آثار فاخر اهتمام بیشتری داشته باشند.

حجت الاسلام و المسلمین یزدی امام جمعه دستجرد کوچک شدن روستا‌ها و بزرگتر شدن شهر‌ها را برخلاف سیاست جلوگیری از مهاجرت دانست و افزود: برای حل این مشکل باید سند آمایش سرزمینی مورد توجه جدی قرار بگیرد و روند مهاجرت از روستا‌ها به شهر‌ها مدیریت شود.

حجت السلام والمسلمین غروی امام جمعه سلفچگان با بیان اینکه دشمن به دنبال تهاجم فرهنگی از طریق فضای مجازی، است گفت: اجرای طرح‌هایی مثل طرح تربیتی «امین» و طرح «روشنا» در مدارس استعداد‌های درخشان، راهبرد‌های خوبی برای خنثی سازی این تهدیدهاست.

حجت‌الاسلام والمسلمین کرمی پور امام جمعه قنوات، اتحاد گروه‌های مقاومت را بزرگترین تهدید علیه رژیم صهیونیستی دانست و گفت: خسارت‌هایی که جنگ اخیر به زیرساخت‌های اطلاعاتی و امنیتی این رژیم وارد کرد نشان داد، صهیونیست‌ها با وجود همه حمایت‌های غربی‌ها قدرتی پوشالی هستند.

حجت الاسلام والمسلمین موقعی پور امام جمعه موقت منطقه فردو سالروز شهادت شهید حسین فهمیده و شهادت نخستین شهید محراب ایت الله قاضی طباطبائی را گرامی داشت و با اشاره به ۱۳ آبان روز مبارزه با استکبار افزود: فتنه انگیزی مستکبران با هوشیاری مسلمانان خنثی خواهد شد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار