جلسه ستاد بزرگداشت قیصر امین پور برگزار شد

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گتوند از برگزاری جلسه ستاد بزرگداشت قیصر امین پور خبر داد.

حمید بهداروندی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گتوند گفت: به منظور هر چه باشکوه‌تر برگزارکردن شانزدهمین بزرگداشت سالروز فقدان شاعر انقلاب و دفاع مقدس دکتر قیصر امین پور جلسه ستاد بزرگداشت این شاعر برجسته در محل فرمانداری شهرستان گتوند برگزار شد.

به گفته او این جلسه با حضور یاسر محمد جونی معاونت فرماندار، بخشداران مرکزی و عقیلی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، و دیگر مسئولان در فرمانداری شهرستان گتوند برگزار شد.

این مقام مسئول گفت: مراسم بزرگداشت قیصر امین پور دوشنبه ۸ آبان ماه ۱۴۰۲ در داره فرهنگ و ارشاد اسلامی گتوند با حضور شاعران خوزستان، هنرمندان، مسئولان و مردم فرهنگ دوست شهرستان گتوند برگزار خواهدشد.

 شعرخوانی، پخش کلیپ، کارگاه نقاشی و خوشنویسی، اهداء کتاب باحمایت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، و رونمایی از کتاب از برنامه‌های جنبی مراسم شانزدهم خواهد بود.

بهداروندی گفت: حدود ۲ سال است به جهت هزینه بالا و نبود بودجه ملی، با توجه به اینکه حتی فراخوان هم انتشار داده شده بود، ولی متاسفانه جشنواره ملی شعر در کوچه آفتاب یادمان شاعر فرهیخته دکتر قیصرامین پور برگزار نشد. خواستار توجه بیشتری به جشنواره ملی شعر در کوچه آفتاب می‌باشیم.

به گفته او برگزاری جشنواره ملی نیاز به حمایت همه جانبه مسئولین شهرستان، استانی و نماینده در جذب و تصویب یک بودجه ملی است که بتوان بدون دغدغه این رویداد مهم ملی را در خور وشان این شاعرانقلابی برگزار کرد.

 بزرگداشت قیصرامین پور با نظر اعضاء جلسه و پیش بینی شرایط جوی و جلوگیری از هزینه‌ها در تالار اجتماعات دکتر قیصرامین پور برگزار می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.