کلنگ‌زنی بخش دیالیز بیمارستان سیب و سوران

مدیر شبکه بهداشت‌و‌درمان سیب و سوران گفت: بخش دیالیز بیمارستان سوران با اعتبار ۵۰ میلیارد ریالی و در زمینی به مساحت ۳۰۰ متر مربع کلنگ‌زنی شد.

  ایوب کرد تمینی در حاشیه آیین کلنگ‌زنی بخش دیالیز بیمارستان سوران بیان کرد: کلنگ‌زنی بخش دیالیز بیمارستان سوران باهمت مؤسسه خیریه فرهنگ احسان سوران با اعتبار ۵۹ میلیاردریالی و در زمینی به مساحت ۳۰۰ مترمربع و با حضور نمایندگانی از بخش مشارکت‌های عمومی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان، فرماندار و اعضای شورای اداری شهرستان به زمین زده شد.
 
وی باتوجه‌به اینکه حدود ۳۰ بیمار دیالیزی در شهرستان وجود دارد، افزود: یکی از دغدغه‌های مجموعه شبکه بهداشت و درمان شهرستان به‌عنوان متولی سلامت مردمی در شهرستان و همچنین دغدغه شهروندان ایجاد و راه‌اندازی بخش دیالیز در بیمارستان سوران بود که متأسفانه برای این تیپ از بیمارستان‌ها بخش دیالیز تعریف نشده است.
 
وی ادامه داد: خوشبختانه با همکاری خیرین و همت خیریه فرهنگ احسان سوران در بازه زمانی کمتر از چهار ماه بخش دیالیز بیمارستان سیب و سوران به بهره‌برداری خواهد رسید.
 
مدیر شبکه بهداشت و درمان سیب و سوران باتوجه‌به اینکه بیمارستان سوران تحویل موقت شده است در خصوص بخش‌های ایجاد شده در بیمارستان؛ خاطرنشان کرد: در بیمارستان سوران بخش‌های ال دی ار - بخش آزمایشگاه و اتاق‌های عمل جراحی زنان، مردان و کودکان و همچنین بخشی به‌صورت جزئی مختص ان ای سی یو طراحی شده است که قطعاً در آینده گسترش خواهد یافت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار