اجرای طرح فراگیری نخستین واژه‌ی الفبای فارسی آب در قزوین

مدیر دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان قزوین از اجرای طرح فراگیری نخستین واژه‌ی الفبای فارسی آب در استان خبر داد.

 سید محمد حسین ابوترابی مدیر دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان قزوین گفت: طرح فراگیری نخستین واژه‌ی الفبای فارسی آب با آموزش ۷۰ نفر از دانش آموزان مقطع اول ابتدایی در مدرسه شهید جمشیدی شهر قزوین اجرا شد.

ابوترابی افزود: در این طرح که توسط شرکت آب و فاضلاب و با همکاری آموزش و پرورش و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان صورت می‌گیرد، کودکان و دانش آموزان نوشتن واژه آب را در فضایی شاد تحت آموزش‌های مدیریت مصرف آب آموزش می بینند.

وی هدف از اجرای این برنامه را آموزش نسل آینده در راستای طرح جشنواره فراگیری نخستین واژه برای فرهنگ سازی مدیریت مصرف آب دانست که به دنبال آن حفظ منابع محدود آب شیرین برای نسل‌های آینده را به دنبال دارد.

ابوترابی اضافه کرد: این برنامه به صورت سالیانه برگزار شده و در سال جدید نیز پانزدهمین دوره آن به طور همزمان در سراسر کشور برگزار می‌شود که در استان قزوین برای تعدادی از مدارس منتخب در حوزه شهری و روستایی اجرا خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار