کمک‌های نقدی ایرانیان به مردم فلسطین و افغانستان از مرز ۳۰ میلیارد گذشت

با گذشت ۱۵ روز از آغاز پویش بشردوستی جمعیت هلال احمر، میزان کمک‌های نقدی هموطنان ایرانی به مردم فلسطین و افغانستان به بیش از ۳۰ میلیارد ریال رسید.

دو پویش "بشردوستی" و "آفتاب مهربانی" با هدف جمع‌آوری کمک‌های نقدی مردم نوع دوست کشورمان به دو کشور فلسطین و افغانستان از طریق اعلام شماره حساب‌های هلال‌احمر نزد بانک‌های مرکزی و ملی، از ۱۷ مهرماه آغاز شد.

با ارسال چند محموله کمک‌های بشردوستانه از ایران به مناطق زلزله زده ولایت هرات در کشور افغانستان، پویش آفتاب مهربانی در تاریخ ۲۸ مهرماه به پایان رسید و پویش بشردوستی با هدف کمک به مردم مظلوم غزه ادامه یافت.

از ابتدای فراخوان رسمی این پویش‌ها در تاریخ ۱۷ مهرماه تا روز دوشنبه اول آبان ماه، افزون بر ۳۰ میلیارد تومان از سوی مردم کشورمان به شماره حساب‌های رسمی جمعیت هلال‌احمر واریز شده است که از مجموع واریزی‌ها، بیش از ۲۷۷ میلیارد ریال مربوط به پویش بشردوستی و کمک به مردم فلسطین و ۲۶ میلیارد ریال مربوط به پویش آفتاب مهربانی و کمک به زلزله‌زدگان افغانستان است.

هموطنان می‌توانند کمک‌های نقدی خود به مردم فلسطین را به شماره حساب ۹۹۹۹۹ و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۵۴۴۹۹۹۹۹۹ نزد بانک ملی و یا به شماره حساب ۴۱۰۱۰۳۴۷۴۱۹۹۹۹۹۸ و شماره کارت ۶۳۶۷۹۵۷۰۷۸۷۵۸۳۳۶ نزد بانک مرکزی و یا از طریق شماره گیری کد دستوری #۵*۱۱۲* واریز کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۵ ۰۳ آبان ۱۴۰۲
اینقدر ملت خیر و بشر دوستی داریم کاش ساماندهی می شد برای ساخت یک کارخانه و اشتغال جوان ها هم پویش که نه ،صندوق سهام داری برگزار می شد و جوانان شاغل می شدند مسئولین بیدار شوید مردم همیشه در صحنه هستند فقط یه مدیریتی خدا دوستانه ای می خواد