بهره برداری از ۲ طرح ورزشی به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش در شهر کرمانشاه

۲ طرح ورزشی با اعتبار بیش از ۱۰۰ میلیارد ریال به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش در شهر کرمانشاه به بهره‌برداری رسید.

منوچهر حاتمی مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه در آیین افتتاح طرح‌ها که با حضور فرماندار، جمعی از مسئولان و ورزشکاران کرمانشاه برگزار شد، گفت : این ۲ طرح شامل زمین چمن مجموعه ورزشی امام خمینی (ره) و یک آکادمی تنیس روی میز است که از امروز در اختیار ورزشکاران قرار گرفت.

منوچهر حاتمی افزود: زمین چمن مجموعه ورزشی امام خمینی (ره) کرمانشاه ۶ هزار و ۷۰۰ متر مربع مساحت دارد و در بلوار طاق بستان این شهر با مشارکت بخش خصوصی احداث شد.

وی گفت: برای احداث این زمین چمن که فاز نخست آن است، ۸۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شد و فاز دوم آن نیز در آینده نزدیک به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه ادامه داد: آکادمی تنیس روی میز فرزین نیز دومین طرح ورزشی است که امروز به مناسبت هفته ورزش و تربیت بدنی در مجموعه ورزشی آزادی این شهر مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

حاتمی گفت: برای احداث این آکادمی با زیربنای ۲۰۰ متر مربع، ۲۰ میلیارد ریال از سوی بخش خصوصی سرمایه گذاری شده است.

وی ادامه داد: به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش ۱۰ طرح ورزشی در نقاط مختلف استان کرمانشاه با اعتبار ۳۶۰ میلیارد ریال و مشارکت بخش خصوصی افتتاح شد.

وی سه زمین چمن در شهر‌های هرسین، دالاهو و کرمانشاه با ۲۲۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری و هفت زمین روباز ورزشی در شهر‌های اسلام آباد، و دالاهو هر یک با ۲۰ میلیارد ریال هزینه را از جمله این طرح‌های ورزشی عنوان کرد که عمدتا در مناطق کم برخوردار و حاشیه شهر‌ها احداث شده است.

حاتمی با بیان اینکه ۸۲۲ برنامه مختلف همزمان با هفته تربیت بدنی و ورزش در استان کرمانشاه در حال برگزاری است، افزود: هم اکنون سرانه فضای ورزشی استان ۹۴ سانتیمتر مربع است که با احتساب فضا‌های ورزشی ادارات و سایر نهاد‌ها دولتی این میزان به یک متر و ۲۰ سانتیمتر می‌رسد .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار