مردمان پاکستان ارادت بسیاری به امام رضا (ع) دارند

مردمان ایران و پاکستان ارادت بسیاری به حضرت رضا (ع) دارند و این ارادتمندی باید همراه با عمل باشد.

مسئول خانه فرهنگ جمهوری اسلامی ایران در کراچی گفت: مردمان ایران و پاکستان ارادت بسیاری به حضرت رضا (ع) دارند و این ارادتمندی باید همراه با عمل باشد، زیرا محال است فردی عشق به امام رضا (ع) داشته باشد و نگران مردمان فلسطین نباشد.

 

سعید طالبی‌نیا در هفتمین پیش‌نشست بین‌المللی پنجمین کنگره جشنواره بین‌المللی حضرت رضا (ع) در خصوص عدالت برای همه و ظلم به هیچکس از منظر امام رضا (ع) گفت: وضعیت فلسطین، وضعیتی است که کام تمامی جهانیان را تلخ کرده است.

 

وی افزود: با نگاه به اصل مسئله امامت متوجه می‌شویم که ویژگی عدالت، ذاتی خود امام است و اگر کسی این ویژگی ذاتی را نداشته باشد به منصب امامت دست نمی‌یابد.

 

طالبی‌نیا گفت: ائمه بر همین اساس در زندگی شخصی، اجتماعی و سیاسی خود همواره دنبال گسترش عدالت بودند.

 

وی افزود:در زندگی حضرت رضا (ع) نیز همواره عدالت‌گستری رواج داشته است، وقتی عدالت ویژگی ذاتی امام باشد قطعا با حاکمان ظلم و جور مقابله کرده و قیام می‌کنند. همچنین حضرت رضا (ع) عدالت‌گستری را به اوج رسانده بودند.

 

مسئول خانه فرهنگ جمهوری اسلامی ایران در کراچی گفت:مردمان ایران و پاکستان ارادت بسیاری به حضرت رضا (ع) دارند و این ارادتمندی باید همراه با عمل باشد، زیرا محال است فردی عشق به امام رضا (ع) داشته باشد و نگران مردمان فلسطین نباشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار