اجرای بیش از ۶۰۰ ویژه برنامه‌هفته پدافند غیرعامل در گیلان

مدیر کل پدافند غیر عامل گیلان از برگزاری ۶۰۸ ویژه برنامه با همکاری ۱۱ کارگروه تخصصی در هفته‌ی پدافند غیر عامل در گیلان خبر داد.

مدیر کل پدافند غیر عامل گیلان امروز در نشست کارگروه تخصصی فرهنگی ، اجتماعی و اطلاع رسانی پدافند غیر عامل با حضور مدیرکل صدا وسیما و برنامه سازان این رسانه گفت : ۶۰۸ برنامه در هفته پدافند غیر عامل ، از ۳ تا ۱۰ آبان در گیلان برگزار می‌شود که ۳۵۶ مورد در شهرستان‌ها و ۲۵۲ برنامه هم از سوی ادارات استان برگزار خواهد شد.

محمد علی ویشکایی با بیان اینکه ۱۱ کار گروه تخصصی در اجرای این برنامه‌ها مشارکت دارند ، افزود : گلباران مزار شهدا ، افتتاح چند طرح ، برگزاری رزمایش‌ها و همایش‌ها و انعکاس این برنامه‌ها از طریق صدا و سیمای استانی از مهم‌ترین اولویت‌های هفته پدافند غیرعامل است.


آقای تقی ربانی مدیر کل صدا و سیمای مرکز گیلان و رییس کارگروه تخصصی فرهنگی اجتماعی و اطلاع رسانی پدافند غیر عامل هم در این نشست ضمن تاکید بر پوشش شایسته برنامه‌های این هفته از رسانه استانی گفت: موضوع پدافند غیر عامل باید از طرف همه مردم و مسئولان جدی گرفته شده و برنامه ریزی‌های لازم انجام شود، زیرا آگاهی بخشی در این خصوص موجب امنیت، آرامش و سلامت جامعه خواهد شد. 

سوم تا دهم آبان ، هفته‌ی پدافند غیر عامل نامگذاری شده است.

شعار امسال هفته پدافند غیرعامل «ایران پایدار به وسعت ایمان به بلندای امید» است.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.