آغاز بکار نمایشگاه ماشین آلات و ادوات کشاورزی در کرمانشاه

نمایشگاه ماشین آلات کشاورزی و ادوات کشاورزی، از امروز در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی کرمانشاه برپا می‌شود.

دهمین نمایشگاه تخصصی کشاورزی با حضور جمعی از مسئولین و فعالین بخش کشاورزی در کرمانشاه افتتاح شد.

حامد وفاپور معاون نمایشگاه بین المللی کرمانشاه گفت : نمایشگاه ماشین آلات و ادوات کشاورزی باهمکاری سازمان جهاد کشاورزی با حضور بیش از ۶۰ واحد تولیدی از سراسر کشور از دوم تا پنجم آبان در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی کرمانشاه برگزار می‌شود.

وی گفت: این نمایشگاه از ساعت ۱۵ الی ۲۰ آماده بازدید علاقمندان است .

علی چاله چاله رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه، در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه اظهار کرد: دهمین نمایشگاه تخصصی کشاورزی با حضور ۷۰ شرکت از سراسر کشور و در بخش‌های مختلف ماشین آلات، ادوات کشاورزی، صنایع تبدیلی، کود و سم، آبیاری، بذر و... برپا شده است.

چاله چاله با اشاره به حضور تولیدکنندگان عمده ادوات کشاورزی در این نمایشگاه، گفت: تولیدکنندگان یازده استان کشور آخرین تولیدات خود را در این نمایشگاه عرضه خواهند کرد.

او گفت: از تولیدکنندگان حاضر در نمایشگاه خواسته شده تخفیفاتی را هم برای بازدیدکنندگان از نمایشگاه لحاظ کنند.

او افزود: این نمایشگاه از امروز (دوم آبان) در محل دائمی نمایشگاه‌های کرمانشاه واقع در انتهای پارک شاهد آغاز بکار کرده و تا پنجم آبان آماده بازدید کشاورزان و عموم مردم است.

وی ادامه داد: برای بازدید کشاورزان تمامی شهرستان‌های استان در این نمایشگاه برنامه‌ریزی کرده‌ایم، به نحوی که کشاورزان هر شهرستان در قالب دو گروه ۵۰ نفره به صورت رایگان به نمایشگاه اعزام خواهند شد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه با اشاره به برپایی کارگاه‌های آموزشی با حضور مدرسین دانشگاه و کارشناسان کشاورزی در حاشیه برپایی نمایشگاه، گفت: تلاش می‌شود در این کارگاه‌های آموزشی کشاورزان با جدیدترین روش‌های کشاورزی آشنا شوند .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.