بررسی ۳۰۶ گزارش حسابرسی سال‌های گذشته/ شورای فعلی نظارت بر شهرداری را دنبال می‌کند

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر گفت: بیش از ۳۰۶ گزارش حسابرسی از سال‌های گذشته و بیش از ۲۰ گزارش حسابرسی سال‌های ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ بررسی شده است.

محمد آخوندی، رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران اظهار کرد: سیاست گذاری شورای ششم فقط به برنامه چهارم محدود نشد و در حوزه های مختلف دیگری هم شورای ششم مصوبات مهمی داشته است از جمله نظام نامه محلات، اساسنامه سازمان های شهرداری، مدیریت اماکن ورزشی و امثالهم که همگی در مسیر سیاست گذاری است. درست است که شورای شهر باید تلاش بیشتری در بحث سیاست گذاری کند اما به این معنا نیست که اقدامات شورای ششم  در حوزه سیاست گذاری مهم و تاثیرگذار نبوده است. 

وی بیان کرد: نکته بعدی هم در خصوص نظارت است. ما بیش از ۳۰۶ گزارش حسابرسی از سال‌های گذشته را بررسی کردیم و بیش از ۲۰ گزارش حسابرسی سال‌های ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ نیز بررسی شده است، این اقدام دقیقا نظارت بر عملکرد مالی است و شورای ششم در این بخش عملکرد ویژه ای داشته است.

آخوندی در پایان خاطرنشان کرد: در حوزه حمل و نقل عمومی در  شورای ششم کار بی نظیری انجام شد و ما در حال حاضر به اینکه چه قدر تصمیم‌های گرفته شده در شورا توسط شهرداری اجرا شده کاری نداریم اما شورای ششم شهر تهران در حوزه سیاست گذاری اقدامات قابل قبولی انجام داده است.

برچسب ها: شورا ، حسابرسی ، شهرداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار