همزمان با هفته تربیت بدنی و هفنه پدافند غیر عامل انجام شد؛

همایش پیاده روی مدیران ودانش آموزان در کوهبنان

همایش پیاده روی با حضور مدیران ودانش آموزان کوهبنانی به مناسبت هفته پدافند غیرعامل برگزار شد.

این همایش با حضور امام جمعه، فرمانده انتظامی شهرستان، بخشدار، اعضای شورای اداری و اعضای شورای آموزش و پروزش از محل دبیرستان رسالت تا حرم شهدای گمنام کوهبنان و بالعکس برگزار شد.

در حاشیه این مراسم امام جمعه کوهبنان در جمع دانش آموزان مدرسه رسالت گفت: در کنار تحصیل باید به ورزش اهمیت بدهیم، زیرا در سلامت جسم و روان انسان بسیار اثر گذار است.

حجت الاسلام حسن ایزدی گفت: این روز‌ها کودکان و نوجوانان فلسطینی مظلومانه توسط عمال رژیم غاصب اسرائیل به شهادت می‌رسند.

وی تصریح کرد: شهیدان خصوصا شهید حججی با توسل و تمسک به خداوند زمینه را برای تعجیل در ظهور حضرت، ولی عصر (عج) رقم زدند باید ادامه دهنده راه و سیره این عزیزان باشیم.

امام جمعه کوهبنان بیان کرد: شهیدانی که مظلومانه جانشان را تقدیم اسلام و انقلاب کردند زنده اند جا دارد که همواره به آنان تمسک داشته باشیم تا سعادتمند شویم.

در ادامه سید رضا اسلامی با استناد به منویات مقام معظم رهبری گفت: پدافند غیر عامل را جز اصول زندگی قرار بدهید تا حداقل خسارات را در زمان حوادث شاهدباشیم.

وی گفت: پدافند غیر عامل مجموعه اقداماتی است که باعث می‌شود تلفات و خسارت جانی و مالی در زمان حوادث کاهش پیدا کند.

فرمانده انتظامی کوهبنان افزود: پدافند عامل مربوط به نیرو‌های نظامی در دفاع از کشور است در جنگ نرم قرار داریم باید حملات دشمن در فضای مجازی را پیش بینی کنیم تا بتوانیم به موقع در برابر دسیسه‌های آنان اقدام کنیم.

این مراسم با قرائت فاتحه و تجدید عهد و پیمان با شهدا همراه بود.

برچسب ها: دانش آموزان ، شهادت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار