علی ربیعی:

صهیونیست‌ها روی زمین نمی‌توانند مشکلی برای فلسطین ایجاد کنند

سخنگوی دولت دوازدهم با حضور در برنامه به افق فلسطین درباره عملیات طوفان الاقصی گفت: این عملیات مسئله فلسطین را به یاد‌ها آورد.

علی ربیعی، سخنگوی دولت دوازدهم با حضور در برنامه به افق فلسطین اظهار کرد: نفع ما و امنیت منطقه در ساکت شدن و از بین رفتن موجود اضافه در منطقه یعنی صهیونیست هاست.

وی ادامه داد: این عملیات فلسطینی ها مسئله آن ها را به یاد‌ها آورد و مسئله فلسطین از نظر روانی در جهان اسلام و دنیا بسیار اهمیت پیدا کرد.

وی درباره آینده جنایت های وحشیانه صهیونیست ها در نوار غزه اظهار کرد: تصور من آن است که روی زمین نمی‌توانند برای فلسطینی‌ها مشکل ایجاد کنند. اسرائیلی‌ها اکنون نمی‌خواهند جبهه جدیدی باز کنند و البته می‌توان گفت که آمریکایی‌ها نیز نگران گسترش این جنگ هستند. هر کس که بگوید دقیقا می‌دانیم چه اتفاقی در آینده این جنگ پیش می‌آید بسیار حرف غلطی زده است.

ربیعی درباره ایده ایجاد ۲ دولت در سرزمین های اشغالی گفت: مجامع جهانی به سمت این ایده می‌روند و بخشی از جهان عرب و بخشی از فلسطینی‌ها از این طرح استقبال می‌کنند اما معتقد هستم اولین مخالف این موضوع رژیم اسرائیل است. آن‌ها اکنون یک میلیون صهیونیست را در سرزمین‌های فلسطینی‌ها برده اند. به نظر من شاید قول ایجاد ۲ دولت را می‌دهند، اما به این موضوع به هیچ وجه راضی نمی‌شوند.

وی درباره طرح رفراندوم در سرزمین های اشغالی هم گفت: ۷ میلیون نفر در سرزمین‌های اشغالی هستند و ۷ میلیون نیز آواره و در مجموع  ۱۴ میلیون انسان هستند و صهیونیست‌ها به هیچ وجه زیست مسالمت آمیز یهودیان و مسلمانان و مسیحیت را نمی‌خواهند. آن‌ها قطعا زیر بار چنین طرحی نخواهند رفت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار