کالاهای قاچاق فاسدشدنی تعیین تکلیف شود

نماینده ولی فقیه در اراک گفت: کالا‌های قاچاق فاسدشدنی در انبار‌ها نماند، در اسرع وقت تعیین تکلیف شود و تا حد امکان به دست نیازمندان برسد.

نماینده ولی فقیه در استان در دیدار با معاون وزیر دادگستری و رئیس سازمان تعزیزات حکومتی کشور در اراک، گفت: تعزیرات حکومتی باید همه تلاش خود را در حمایت از مردم و مبارزه با متخلفان به کار گیرد.

امام جمعه اراک افزود: این نهاد باید در راستای رفع اشکالات قانونی تلاش مخصوص داشته باشد و در این راستا از فرصت خوب برنامه هفتم بهره‌گیری لازم را داشته باشد.

او ادامه داد: تعزیرات حکومتی باید تلاش کند تا کالا‌های قاچاق فاسدپذیر در انبار‌ها نماند و در اسرع وقت تعیین تکلیف شود و تا حد امکان به دست نیازمندان برسد.

معاون وزیر دادگستری و رئیس سازمان تعزیرات حکومتی کشور نیز در این دیدار گفت: حضور میدانی موثر در بازار و مطالبه‌گری، جایگزین حضور در شعبات شده است.

احمد اصانلو افزود: این سازمان مشکلاتی در خصوص کمبود نیروی انسانی و امکانات دارد، اما از هیچ کوششی در راستای برخورد با متخلفان و حمایت از حقوق مردم و مصرف‌کنندگان کوتاهی نمی‌کند.

او ادامه داد: وجود بعضی قوانین و بستر‌های آن، چون توسط تعزیرات حکومتی اجرا می‌شود، نارضایتی‌هایی را در پی دارد، اما مقصر آن ما نیستیم.

معاون وزیر دادگستری گفت: در قانون تعزیزات حکومتی نقص‌هایی وجود دارد که به دنبال اصلاح آن هستیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.