نتایج تازه‌ترین نظرسنجی در سرزمین‌های اشغالی: نتانیاهو باید استعفا دهد

بر اساس آخرین نظرسنجی، اغلب صهیونیست‌ها بر ضرورت استعفای نخست وزیر این رژیم به دلیل شکست در مقابل مقاومت فلسطین تاکید دارند.

نتایج آخرین نظرسنجی انجام شده در سرزمین‌های اشغالی نشان می‌دهد که ۷۵ درصد صهیونیست‌ها بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی را مقصر شکست در مقابل مقاومت فلسطین در عملیات طوفان الاقصی می‌دانند.

به گزارش خبرگزاری سما، طبق نتایج این نظرسنجی، همچنین ۶۶ درصد ساکنان سرزمین‌های اشغالی خواستار استعفای بنیامین نتانیاهو از سمت نخست وزیری هستند.

نتایج نظرسنجی انجام شده همچنین حاکی از آن است که ۲۹ درصد صهیونیست‌ها دلیل شکست در نبرد طوفان الاقصی را ارزیابی نادرست و غیرکافی نهاد‌های امنیتی رژیم اشغالگر می‌دانند.

در پی شکست رژیم صهیونیستی در مقابل مقاومت فلسطین، تنفر ساکنان سرزمین‌های اشغالی نسبت به نتانیاهو و کابینه او بیشتر شده است. پیشتر رویترز اعلام کرده بود: اسرائیلی‌ها کابینه نتانیاهو را مقصر حمله حماس و شروع جنگ غزه می‌دانند.

این رسانه غربی نوشت: نتانیاهو اکنون مقصر دوقطبی سازی «اسرائیل» با مطرح کردن لایحه تغییرات قضائی و در نتیجه تضعیف توان رزمی ارتش این رژیم است.

در پی اقدامات جنجالی کابینه نتانیاهو، گسست سیاسی در رژیم صهیونیستی تا حدی شدید شده که جنگ غزه نیز نتوانسته سران این رژیم را متحد کند.

طوفان الاقصی در حالی وارد هفدهمین روز خود شده که بمب افکن‌های رژیم صهیونیستی بدون وقفه بمباران مناطق مسکونی و درمانی غزه را ادامه می‌دهند، اما تا این ساعت نظامیان صهیونیست نتوانسته اند وارد غزه شوند، چرا که به خوبی می‌دانند که ورود به غزه یعنی ورود به کمینگاه و باتلاق که خروج از آن به این راحتی‌ها ممکن نیست.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۴ ۰۲ آبان ۱۴۰۲
مرگ بر صهیونیستهای جنایتکار
آخرین اخبار