معرفی یک واحد عرضه مواد خام دامی متخلف به تعزیرات حکومتی

رئیس شبکه دامپزشکی بافت گفت: یک مرکز عرضه مرغ و ماهی به علت رعایت نکردن موازین بهداشتی دامپزشکی به اداره تعزیرات حکومتی بافت معرفی شد.

سمیه صادقی گفت: با هدف حفظ سلامت شهروندان، مراکز عرضه فراورده‌های خام دامی، اعم: از مرغ و ماهی فروشی ها، قصابی ها، لبنیاتی ها، رستوران ها، کبابی‌ها، جگرکی‌ها و... موظف به رعایت نکات بهداشتی دامپزشکی طبق ضوابط و مقررات سازمان دامپزشکی می‌باشند.

او تصریح کرد: بدین منظور یک مرکز عرضه مرغ وماهی، با پیگیری این شبکه به علت رعایت نکردن موازین بهداشتی دامپزشکی به اداره تعزیرات حکومتی شهرستان بافت معرفی شد  و با همکاری اداره تعزیرات، نواقص بهداشتی مرکز عرضه در خصوص نگهداری مناسب فراورده‌های خام دامی مربوطه رفع شد.

رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان بافت با تشکر از همکاری اداره تعزیرات، از همشهریان درخواست کرد: گوشت مصرفی خود را از مراکز مجاز و تحت نظارت دامپزشکی خریداری کنند و در هنگام خرید به تاریخ تولید و انقضای محصول دقت کنند  و از خرید هر نوع فراورده خام دامی که در دمای نامناسب و فاقد هویت می‌باشد، جدا خودداری کنند و در صورت مشاهده هر گونه تخلف در زمینه تولید، حمل، نگهداری و عرضه فراورده‌های خام دامی، مراتب را از طریق شماره تماس ۴۲۴۲۳۷۱۰ به شبکه دامپزشکی بافت اطلاع دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار