تا پایان روز چهارم

۱۳۲ نفر از همدان برای انتخابات مجلس شورای اسلامی ثبت نام نهایی را انجام دادند

رئیس ستاد انتخابات استان همدان گفت: ۱۳۲ نفر تا پایان روز چهارم نام نویسی نهایی انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی خود را انجام دادند.

 حسن رضانیا در هفدهمین جلسه ستاد انتخابات استان با حضور رؤسای کمیته‌های این ستاد گفت: داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی نام نویسی برای این دور از انتخابات را به روز آخر موکول نکنند و در فرصت باقی‌مانده مدارک خود را در سامانه بارگذاری کنند.

او گفت: متقاضیان نام نویسی نهایی انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی می‌توانند احکام کارگزینی یا بازنشستگی که به تأیید دستگاه استانی مربوطه رسیده را برای ارائه گواهی پنج سال سابقه اجرایی، آموزشی، پژوهشی یا قضایی در سامانه ثبت‌نام بارگذاری کنند.

رئیس ستاد انتخابات استان همدان با بیان اینکه روند نام نویسی روبه رشد است گفت: ۱۳ نفر از داوطلبانی که نام نویسی نهایی را انجام دادند خانم و ۱۱۹ نفر آقایان هستند.

رضا نیا گفت: از نظر مدرک تحصیلی ۱۳ نفر دارای مدرک تحصیلی دکتری، ۱۰۴ نفر کارشناسی ارشد، ۱۱ نفر کارشناسی و چهار نفر مدرک حوزوی دارند.

او گفت: تاکنون ۴۶ نفر برای حوزه انتخابیه همدان و فامنین، ۲۲ نفر برای ملایر، ۱۵ نفر برای رزن و درگزین، ۱۴ نفر برای بهار و کبودرآهنگ، ۱۳ نفر برای تویسرکان، ۱۲ نفر برای نهاوند و ۱۰ نفر برای اسدآباد نام نویسی خود را نهایی کرده‌اند.

رئیس ستاد انتخابات استان همدان گفت: داوطلبان نمایندگی مجلس نام نویسی را به روز آخر موکول نکنند.

منبع ایرنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.