مدیرکل ارتباطات استان سمنان:

خدمات مطلوب الکترونیک در انتخابات نیازمند همراهی مدیریت شهری است

حسن پور گفت: همکاری مدیریت شهری مناطق مختلف این استان یک ضرورت برای جلوگیری از هرگونه آسیب به شبکه ارتباطی و خدمات‌رسانی مطلوب برای انتخابات پیش رو است.

سیدیاسر حسن پور مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان سمنان در نشست بررسی آمادگی اداره‌کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان سمنان برای برگزاری انتخابات الکترونیکی اسفند ۱۴۰۲  گفت: برای جلوگیری از هرگونه آسیب به شبکه ارتباطی و خدمات‌رسانی مطلوب باید علاوه بر موافقت با توسعه شبکه در نقاط مورد نیاز، از هرگونه تصمیم و اقدام برای جمع آوری و قلع و قمع سایت‌های مخابراتی خودداری کرد.

وی با تاکید بر ضرورت حفظ و پایداری شبکه ارتباطی برای ارایه خدمات مطلوب به شهروندان، بیان کرد: برگزاری انتخابات این دوره از مجلس شورای اسلامی به صورت الکترونیکی مستلزم داشتن شبکه ارتباطی گسترده و مطلوب است.

مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان سمنان اظهار کرد: هماهنگی‌های لازم برای انجام گشت مستمر مسیر‌های فیبرنوری زیرساختی و مخابراتی، پایش مستمر وضعیت ارتباطی و سامانه‌های انتقال، سوییچ و تغذیه نیرو زیرساختی و مخابراتی از جمله اقدام‌های این اداره کل در برقراری وضعیت مطلوب ارتباطات در روز برگزاری انتخابات است.

حسن پور ادامه داد: پایش سایت‌های ارایه شده بررسی وضعیت ارتباطی و ترافیکی سایت‌های تلفن همراه از دیگر اقدام‌های ارتباطات و فناوری اطلاعات استان سمنان در برقراری وضعیت مطلوب ارتباطات در روز برگزاری انتخابات است.

مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان سمنان با بیان اینکه خدمات حوزه فناوری اطلاعات در زندگی فردی و اجتماعی آحاد مردم ضرورت دارد، اضافه کرد: مطالبه شهروندان دریافت خدمات مطلوب و مناسب در هر مکان و زمان است و تحقق این مهم همراهی تمامی عوامل دولتی و حاکمیتی را می‌طلبد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار