شهروندخبرنگار تهران؛

احداث شهربازی در بوستان پلیس دغدغه اهالی منطقه تهرانپارس شد

شهروند خبرنگار ما با ارسال پیام مشکلات احداث شهربازی در بوستان پلیس واقع در محله تهرانپارس شهر تهران را برشمرد و از مسئولان درخواست رسیدگی کرد.

تفریح به سرگرمی‌هایی اطلاق می‌شود که در محیط خارج از خانه و با امکانات مختلف تجربه می‌شوند و از اهمیت بسیاری برخوردار است. مسئولان شهری برای فراهم سازی مکان هایی جهت تفریح شهروندان اقدام به احداث پارک ها و شهربازی در مناطق مختلف شهرها کرده اند.

پارک پلیس در محدوده خیابان تهرانپارس در منطقه ۴ شهر تهران واقع شده است. مدتی است مسئولان شهری در این پارک اقدام به ساخت شهربازی کرده اند. اما اهالی این منطقه از احداث شهربازی در این بوستان به دلایل مختلف گلایه کردند. دلایلی که موجب گلایه مندی ساکنان این منطقه شده است از قبیل آلودگی صوتی و نداشتن فضای کافی برای پارک خودروهای گردشگران است که موجب سلب آسایش ساکنان شده است.

شهروند خبرنگار ما با ارسال پیام مشکلات را برشمرد و از مسئولان درخواست رسیدگی کرد.

متن پیام شهروندخبرنگار

سلام و وقت بخیر مدتی است که در پارک پلیس محله تهرانپارس شهر تهران شهربازی در حال ساخت است که هنوز تکمیل نشده است. ساکنان این منطقه در خصوص احداث این شهربازی در پارک پلیس تهرانپارس اعتراض دارند. از یک سو این پارک مراجعه کنندگان بسیاری از نقاط مختلف شهر دارد و به همین شکل بسیار شلوغ است از طرف دیگر محدودیت پارکینگ دارد به طوری که گردشگران خودرو‌ها را در کوچه‌های اطراف این پارک، پارک می‌کنند این موضوع ساکنان را آزار می‌دهد اکنون با احداث شهربازی مشکل دوچندان خواهد شد. به شلوغی‌ها اضافه و آلودگی صوتی که این شهربازی خواهد داشت ساکنان را آزرده خاطر خواهد کرد. بار‌ها ساکنان اعتراض و نارضایتی خود را اعلام کرده اند. ناگفته نماند این شهربازی دقیقا در زمین ورزشی که ورزشکاران چندسالی التماس شهرداری می‌کردند تا ترمیم کند قرار است احداث شود.

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
امیرمحمد
۱۴:۱۴ ۰۵ خرداد ۱۴۰۳
کاش بجای شهربازی یه باشگاه بدنسازی رایگان مثل پارک پردیسان میساختن برای دوستانی که کراسفیت و آمادگی جسمانی کار میکنن
پارک پلیس اصلا فضای پارکینگ مناسبی نداره.
Iran (Islamic Republic of)
خدادادی
۱۱:۳۹ ۱۳ فروردين ۱۴۰۳
با تشکر ویژه از شهردار محترم چنین شهربازی در این مکان ومنطقه واقعا نیاز بود برای اهالی بخصوص برای خانواده های که بچه دار هستند
حتما برای پارکینگ هم تدابیر ی اندیشیده شده است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۴ ۰۳ آبان ۱۴۰۲
لطفا مردم و ساکنان پارک پلیس راهکار بدن تا بتونیم از شر این شهربازی رها بشیم، طومار، استشهاد، نامه از پلیس راهور، مسجد و شورایاری محل؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۵ ۰۳ آبان ۱۴۰۲
اول جای پارکینگ مراجعه کننده رو پیش بینی کنید، میتونست بالای خیابان استخر در جنگلهای یاس در فضای بزرگتری با زیرساخت پارکینگ و ... هم بسازه،
این شهربازی به هیچ عنوان با توجه به محیط مسکونی اطرافش استاندارد نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۷ ۰۲ آبان ۱۴۰۲
واقعا سلب آرامشه برای ما
آخرین اخبار