ارتقای ۱۰ پله‌ای رتبه کرمانشاه در پایان چهارمین المپیاد استعداد‌های برتر ورزش کشور

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت : ورزشکاران استان در چهارمین دوره المپیاد استعداد‌های برتر ورزش کشور ۲۷ مدال رنگارنگ کسب کردند.

منوچهر حاتمی مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه با اشاره به ارتقای ۱۰ پله‌ای رتبه استان کرمانشاه در پایان چهارمین المپیاد استعداد‌های برتر ورزش کشور نسبت به دور سوم این المپیاد در سال گذشته گفت : ورزشکاران استان کرمانشاه در دو بخش بانوان و آقایان این دوره از المپیاد موفق به کسب شش مدال طلا، ۱۰ مدال نقره و ۱۱ مدال برنز شدند.

وی سهم ورزشکاران پسر از این تعداد مدال را کسب ۲۳ مدال و سهم دختران را چهار مدال عنوان کرد و گفت: انتظار داریم با تحلیل نتایج این المپیاد، اقدامات و برنامه‌های لازم در جهت جبران این نتیجه نسبتا ضعیف تیم‌های اعزامی در بخش دختران صورت گیرد.

حاتمی با انتقاد از برخی هیات‌ها بدلیل عدم کسب نتایج لازم و عدم اعزام تیم‌های خود به این دوره از المپیاد، گفت: تحلیل آماری و عملکردی این المپیاد در حال انجام است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه افزود: استعداد‌های برتر شرکت کننده در این المپیاد برای تداوم موفقیت در ورزش قهرمانی و حرفه‌ای زیر نظر هیات‌ها و حوزه ورزش قهرمانی استان قرار خواهند گرفت.

به گفته حاتمی، امسال برای نخستین بار از مدال آوران المپیاد‌های ورزشی تقدیر می‌شود.

حاتمی از هدف گذاری برای کسب رتبه یک رقمی در المپیاد استعداد‌های برتر ورزشی سال آینده خبر داد .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.