استاندار قزوین:

برخورد‌ها در زمینه سرقت بازدارنده نیست

استاندار قزوین گفت: سرقت‌های خُرد به جهت اینکه منجر به آزار و اذیت مردم می‌شود باید مورد توجه جدی قرار بگیرد و نحوه برخورد با سارقین و میزان جرائم باید بازدارنده باشد.

محمدمهدی اعلایی استاندار قزوین در جلسه قرارگاه مبارزه با سرقت استان قزوین گفت: نیروی انتظامی مأموریت‌های متعددی را در طول روز انجام می‌دهد که تمامی این ماموریت‌ها حائز اهمیت است و اگر به درستی صورت نگیرد جامعه با مشکلات زیادی همراه می‌شود.

وی افزود: تامین امنیت و آسایش ۱۲ هزار نفری که در هفته گذشته در ورزشگاه سردار آزادگان حضور داشتند و نشاط اجتماعی استان را بالا برد هم یکی از مصادیق خدمات و زحمات نیروی انتظامی است که در راستای خدمت به جامعه صورت می‌گیرد. 

اعلایی گفت: اقدامات کلان با سرقت‌هایی که ارزش فنی و مالی دارند به شکل مناسبی صورت می‌گیرد و در راستای پیشگیری و دستگیری این افراد هم اقدامات خوبی صورت گرفته، ولی سرقت‌های خرد هم باید به صورت جدی پیگیری شود، سرقت‌های خُرد از طرفی آمار‌ها را بالا برده و از طرف دیگر هم که از اهمیت بیشتری برخوردار است منجر به آزار و اذیت مردم می‌شود.

وی افزود: برخورد‌ها در زمینه سرقت بازدارنده نیست و به نظر می‌رسد باید در برخورد با افرادی که تکرر سرقت دارند به صورت جدی تری اقدام شود به طوری که از این تنبیه خوف داشته باشند.

استاندار قزوین اضافه کرد: برخورد با مراکز خرید و فروش ضایعات که به صورت غیرقانونی فعالیت می‌کنند هم از دیگر اقدامات خوبی است که در اذهان عمومی موثر خواهد بود و از حجم سرقت استان هم کم خواهد کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.