برگزاری جشنواره بازی‌های بومی و محلی در ریحان شهر زرند

جشنواره بازی‌های بومی و محلی به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش با همکاری شورای ورزش ریحان شهر در سالن ورزشی غدیر این شهر برگزار شد.

در ابتدای این جشنواره ورزشکاران برای حمایت از مردم غزه با در دست داشتن پرچم فلسطین، فریاد مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا سردادند.

محمدی رئیس هیئت ورزش روستایی و عشایری و بازی‌های بومی محلی استان کرمان در این آیین ضمن تسلیت به مردم غزه گفت: از ملت مظلوم و ستمدیده فلسطین به ویژه مردم دلاور غزه حمایت می کنیم و ان شاءالله به زودی وعده الهی در خصوص پیروزی محقق خواهد شد.

 وی ضمن تبریک هفته تربیت بدنی و ورزش افزود: در استان کرمان حدود۱۱هزار روستا وجود دارد که باید در این فرصت محدود بتوانیم ۳۰ درصد روستا‌های استان بازی‌های بومی و محلی فعال کنیم.

محمد ترک زاده رئیس هیئت ورزش روستایی و عشایری و بازی‌های بومی و محلی شهرستان زرند نیز گفت: جشنواره بازی‌های بومی و محلی در قالب رشته های ورزشی شامل هفت سنگ مهارتی و تیمی، وسطی، قاز قلنگ، دوز بازی و حرکات آئینی و نمایشی، رزمی کونگ فوکاران، کاراته، اسکیت در بخش آقایان و بانوان برگزار شد.

در پایان این جشنواره به نفرات اول جوایز نفیسی اهدا شد.

در این مراسم ایزدی معاون فرماندار، محمدی رئیس هیئت ورزش روستایی و عشایری و بازی‌های بومی و محلی استان کرمان، ابراهیمی رئیس اداره ورزش جوانان زرند ورزشکاران و خانواده معظم شهدا حضورداشتند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار