القسام از انهدام یک نیروی زرهی اشغالگران خبر داد

گردان‌های القسام اعلام کردند یک نیروی زرهی صهیونیستی را پس از عبور از حصار غزه، در کمینی در شرق خان یونس، به دام انداختند.

گردان‌های شهید عزالدین القسام شاخه نظامی جنبش حماس امروز (یکشنبه) اعلام کردند که رزمندگان این گروه در کمینی موفق یک نیروی زرهی صهیونیستی در شرق خان یونس را پس از عبور چندین متری از حصار غزه، به دام انداختند.

به گزارش المیادین، گردان‌های القسام در بیانیه‌ای اعلام کردند: «مجاهدین القسام یک نیروی زرهی رژیم صهیونیستی را پس از گذشتن چند متر از حصار در یک کمین محکم در شرق خان یونس به دام انداختند. مجاهدین با نیروهای نفوذی درگیر شدند، دو بولدوزر را منهدم کردند و یک تانک و نیروهای متجاوز صهیونیستی را مجبور به عقب‌نشینی کردند.»

القسام افزود: «مجاهدان ما تأیید می‌کنند که سربازان نیروی صهیونیستی که در کمین خان یونس افتاده‌اند، خودرو‌های خود را رها کرده و با پای پیاده به سمت شرق حصار ناپدید شده و گریخته‌اند.»

رژیم اشغالگر صهیونیستی اعتراف کرد که در نتیجه این کمین به سربازانش تلفاتی وارد شده است.

در همین حال گردان‌های القسام در پاسخ به قتل عام صهیونیست‌ها علیه غیرنظامیان غزه، شهرک «نتیوت» را با ده‌ها موشک هدف قرار دادند.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی اذعان کردند که در حمله به شهرک نتیوت بر اثر شلیک موشک ضد تانک از سمت غزه ۲ نفر زخمی شدند که حال یکی از آن‌ها وخیم است.

همچنین گردان‌های القسام با شلیک موشک، مراکز دشمن را در شرق بعیری بمباران کردند.

گردان‌های مقاومت ملی (نیرو‌های شهید عمر القاسم) نیز، با چند گلوله خمپاره، سایت نظامی کیسفیم را منهدم کردند.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی از شلیک یک موشک هدایت شونده از نوار غزه به سمت یک خودرو در منطقه کیسفیم خبر دادند و تأیید کردند که ۴ نظامی اشغالگر مجروح شده‌اند که حال یکی از آن‌ها وخیم است.

نیروهای مقاومت ملی نیز تأیید کردند که سایت پشتیبانی نظامی صوفه با تعدادی گلوله خمپاره هدف قرار گرفته است. چند فروند موشک به سمت اشدود، کریات ملاچی، کریات گاد و بیت شمش اشغالی شلیک شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار