فعالیت‌های فرهنگی و ترویجی موکب‌ها بوشهر افزایش یابد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر با بیان اینکه فعالیت‌های فرهنگی و ترویجی موضوع ثابت مواکب و هیأت‌های مذهبی است، گفت: فعالیت‌های این گروه‌ها افزایش یابد.

اکبر پورات ظهر یکشنبه در مراسم تجلیل از موکب‌داران و هیأت‌های مذهبی استان بوشهر اظهار کرد: فعالیت موکب‌داران یکی از شاخص‌ترین فعالیت‌های فرهنگی و تبلیغی است که فضای خاصی در راهپیمایی اربعین حسینی ایجاد کردند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر تصریح کرد: حرکت و اقدامات ارزشمند موکب داران در ایام اربعین حسینی به نوعی همگرایی همه اقشار در مسیر سراسر حق بود که این فرهنگ معطوف به زمان و مکان خاصی نیست و باید این روحیه مردمی حفظ و تقویت شود.

وی افزود: امسال با توجه به انتخابات پیش رو و پتانسیل مواکب و هیأت‌های مذهبی که از ظرفیت عظیمی برخوردار هستند، قطعاً می‌توانند نقش مهمی در مؤلفه‌های چهار گانه امنیت، سلامت، رقابت و مشارکت ایفا کنند.

پورات گفت: همانگونه که فعالیت‌های فرهنگی و ترویجی موضوع ثابت مواکب و هیأت‌های مذهبی است، موضوع انتخابات هم باید با دقت مدنظر قرار گیرد تا شاهد حماسه دیگری در کشور عزیزمان ایران باشیم.

وی با تقدیر از زحمات خالصانه و مجاهدانه مواکب و هیأت‌های مذهبی استان در ایام ماه محرم و اربعین حسینی مشغول خدمت رسانی به زائرین بودند، عنوان کرد: در این ایام تمامی دستگاه‌های اجرایی استان به ویژه گمرک، صمت، برق، آب، علوم پزشکی، هلال احمر، راهداری، جهاد کشاورزی، غله، پارس جنوبی و پتروشیمی‌های مستقر در استان همکاری مناسبی در زمینه ارائه خدمت رسانی به زائرین داشتند از تلاش و زحمات همه آنان قدردانی می‌کنم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.