اجتماع امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر در حمایت از مردم غزه+عکس وفیلم

امدادگران ونجاتگران جمعیت هلال احمر هرمزگان در اجتماعی حمایت خود را از مردم غزه اعلام کردند.

حجت الاسلام هادی شهابی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در استان هرمزگان با بیان اینکه رژیم صهیونیستی در شوک شکست از مقاومت است، گفت: حرکات وحشیانه اسرائیل آغازگر سقوط اسرائیل است.

حجت الاسلام شهابی در تجمع امدادگران و نجاتگران این جمعیت در حمایت از مردم مظلوم غزه ضمن محکوم کردن حملات وحشیانه رژیم صهیونیست و شهادت شمار زیادی از کودکان، زنان، امدادگران و کادر درمان گفت: رژیم صهیونیستی که از مقابله با رزمندگان فلسطینی مستاصل شده به بمباران جنون آمیز مناطق مسکونی، درمانی، مساجد و مکان‌های تجمع آوارگان فلسطینی در غزه روی آورده و طی روز‌های اخیر بالغ بر ۱۸ هزار نفر از مردم بی دفاع غزه شهید و زخمی شدند.

مختار سلحشور مدیرعامل جمعیت هلال احمر هرمزگان گفت: حملات صهیونیست ها منجر به نبود امکانات اولیه زندگی همچون آب و برق و کمبود دارو، تجهیزات پزشکی و جراحی و حتی سوخت و ایجاد شرایط وخیم انسانی شده است که جان و بقای غیر نظامیان را به خطر می اندازد و در چنین شرایطی وزیر جنگ رژیم صهیونیستی حتی دستور محاصره کامل این منطقه را صادر کرده است.

سلحشور گفت:صلیب سرخ و هلال احمر می خواهد که به منظور کاهش آلام و کمک به نیازمندان و تسکین درد مردم غزه ضمن محکومیت این وضعیت با اتخاذ کلیه تدابیر ضروری و اقدامات لازم از ادامه نقض های فاحش حقوق بین الملل بشر دوستانه از سوی اشغالگران جلوگیری بعمل آورند. 

او گفت هلال احمر هرمزگان آماده ارسال کمک‌های مردمی و اعزام امدادرسان برای کمک به مردم مظلوم غزه است.

 تظاهرکنندگان با سر دادن شعار‌های مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا مخالفت خود را با جنایات رژیم صهیونیستی در کشتار مردم غزه اعلام کردند.

 

اجتماع امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر هرمزگان

اجتماع امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر هرمزگان

پرچم فلسطین در اجتماع امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر

اجتماع امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر در حمایت از مردم غزه

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار