در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

احزاب در تلاش برای مکاتبه با سران قوا

رئیس خانه احزاب گفت: تا امروز بهای زیادی به احزاب داده نشده و از این رو کشور ما نسبت به سایر کشور‌ها از نظر حزبی پیشرفت چندانی نداشته است.

قدرتعلی حشمتیان رئیس خانه احزاب درباره برنامه خانه احزاب برای انتخابات مجلس دوازدهم اظهار کرد: در آینده نزدیک در تلاش هستیم که مکاتباتی با سران قوا داشته باشیم تا اعضای شورای مرکزی بتوانند دیداری با سران قوا داشته باشند.

 رئیس خانه احزاب افزود: بعد از انتخاب هیات رئیسه با تشکیل جلساتی که خواهیم داشت، چندین همایش را قبل از انتخابات برگزار خواهیم کرد.

حشمتیان ادامه داد: درباره دو موضوع بیشترین برنامه‌ریزی را خواهیم داشت؛ اولین موضوع تایید صلاحیت افراد، مذاکرات و جلسات با شورای نگهبان و تشکیل جلسه با وزارت کشور خواهد بود.

وی گفت: بعد از تایید صلاحیت‌های انتخابات در زمینه تشکیل گروه‌هایی برای پیشبرد اهداف نظام جمهوری اسلامی ایران تلاش خواهیم کرد.

  رئیس خانه احزاب اظهار کرد: اگر مسئولان ما می‌خواهند انتخابات پرشوری را شاهد باشند، باید با احزاب جلساتی داشته باشند و با همفکری آن‌ها برنامه‌ریزی کنند.

حشمتیان تصریح کرد: تا امروز بهای زیادی به احزاب داده نشده است و از همین رو نیز کشور ما نسبت به سایر کشور‌ها از نظر حزبی پیشرفت چندانی نداشته است.

 رئیس خانه احزاب گفت: در تلاش هستیم تا این رابطه مکدر شده احزاب و مسئولان را درست کنیم؛ زیرا همه وظیفه داریم برای حمایت از نظام تلاش کنیم و انتخابات گسترده‌ای داشته باشیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار