ساماندهی صنوف فاقد پروانه همدان در دستور کار قرار دارد

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت همدان گفت: ساماندهی صنوف فاقد پروانه استان در دستور کار قرار داشته و از اولویت‌های این دستگاه به شمار می‌رود.

احمد شانیان دیروز در جریان بازدید از بازار همدان و اصناف و کسبه خیابان اکباتان که به همراه رئیس اتاق اصناف همدان انجام شد، افزود: به منظور ساماندهی اصناف فاقد پروانه اقدامات مناسبی انجام برنامه ریزی شده است.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت همدان با اشاره به نقش پررنگ اصناف در اقتصاد کشور بر ضرورت همکاری و تعامل میان اتحادیه‌های صنفی با اتاق اصناف و اداره کل صنعت، معدن و تجارت تاکید کرد و افزود: اصناف سهم قابل توجهی در اشتغالزایی دارند و همچنین انواع کالا‌ها و خدمات مورد نیاز جامعه را تامین می‌کنند.

او با اشاره به وجود بیش از ۸۰ هزار واحد صنفی استان، گفت: این تعداد در قالب ۱۷۷ اتحادیه صنفی و ۱۰ اتاق اصناف فعالیت دارند.
مدیرکل صنعت، معدن و تجارت همدان هدف از این بازدید را تقدیر از زحمات بازاریان و رسیدگی به مسایل و مشکلات این قشر عنوان و تاکید کرد: اصناف محرک اقتصاد استان و کشور هستند و نقش بسزایی در تداوم فعالیت‌های جامعه دارند.

شانیان در این بازدید با اهالی بازار به صورت چهره به چهره دیدار کرد و در جریان مسائل و مشکلات آن‌ها قرار گرفت و برای رفع آن‌ها قول مساعد داد.

او همچنین از پیشکسوتان بازار سرکشی کرد و آن‌ها را چشم و چراغ بازار و الگوی کسبه جوان دانست.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.