ساخت‌وساز‌های غیرمجاز در تنگستان شناسایی شوند

فرماندار تنگستان با قرار دادن مهلت، دستور شناسایی ساخت‌وساز‌های غیرمجاز در این شهرستان را صادر کرد.

احمد لطفی در نشست ساخت و ساز‌های غیرمجاز در شهرستان تنگستان گفت: دستگاه‌های اجرایی و شهرداری‌ها، ظرف ۱۰ روز همه ساز و ساخت‌های غیرمجازی را شناسایی و به دفتر برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرمانداری معرفی کنند.

وی ادامه داد: دفتر برنامه‌ریزی امور عمرانی فرمانداری با هماهنگی دفتر سیاسی فرمانداری در راستای برخورد با ساخت و ساز‌های غیرمجاز که آمارشان در شهرستان خیلی بالاست بر اساس اولویت با همکاری دستگاه‌های اجرایی مرتبط شهرستان رفع تصرف صورت گیرد.

فرماندار تنگستان افزود: با یک هم افزایی خوب مجموعه شهرستان به لحاظ رفع تصرف دستگاه‌ها اجرایی طی ۲ سال گذشته عملکرد خوب داشتند.

وی یاد آور شد: نیاز است بخشداران مرکزی و دلوار تنگستان با برگزاری جلسه مشترک با دهیاران هر دو بخش به صورت هدفمند و دوره‌ای دهیاران گزارش عملکرد خود در حوزه ساخت و ساز ارائه دهند.

لطفی خاطرنشان کرد: بحث وجود پرونده‌های ماده ۹۹ است که ۵۵ پرونده به لحاظ عدم پاسخ دستگاه‌های اجرایی است نیاز است هر دستگاه‌های که در پاسخ دادن کوتاهی می‌کند به تخلف اداری به عنوان ترک فعل معرفی شود.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی استانداری بوشهر، فرماندار تنگستان با اشاره به اینکه ۸۳ درصد زمین‌های میانی از محمود احمدی تا سمل در بخش مرکزی شهرستان سند تک برگ دریافت کردند تصریح کرد: در حوزه ثبت اسناد و املاک در شهرستان ۲۶ هزار هکتار زمین کشاورزی در بخش مرکزی شهرستان حوزه میانی از محمود احمدی تا سمل وجود دارد که ۲۳ هزار هکتار آن سند تک برگ ثبتی دریافت کرده‌اند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۷ ۳۰ مهر ۱۴۰۲
شهرداری ناحیه دو بوشهر نزدیک به یکسال حکم تخريب از دادگاه اومده اصلا بیخیاله انگار قدرتش از دادگستری بیشتره روبروی چرخ فلک کلا غیر قانونیه